Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mercilonista

Vierailija
01.11.2009 |

En enää tiedä ite mitä pitäis tehä tai asiasta miettiä.. Onko kenelläkään kokemuksia Mercilon pillereiden lopettamisesta ja lopetuksen jälkeen pois jääneistä kuukautisista?

Itse oon odottanut kuukautisia nyt 6kk ja meinaa usko loppua. Raskautuminen olisi tietysti haaveissa. Ennen pillereiden lopettamista kävin gynellä ja kaikki oli ok. ... Pitäislö mennä lääkäriin taas vai antaa vaan ajan kulua?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii et kyllä suosittelisin nyt varaamaan heti huomenna sen lääkärin!

Vierailija
2/3 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merciloneja ja menkat tuli 8-10 viikon välein. Tätä jatkui reilu puoli vuotta, kunnes hakeuduin lääkäriin. Toisesta munasarjasta löytyi kysta. En ole varma miten tämä vaikutti asiaan. Kysta lähti itsestään pois, ei tarvinnut leikkausta.

Sain terolut-kuurin ja sen aikana tulin raskaaksi. Raskauden jälkeen söin n. vuoden verran taas merciloneja, kunnes alkoi tulla tiputteluvuotoa joka kierto pari päivää ennenkuin olin ottanut edes viimeistä pilleriä kiekosta. Hormonitaso oli liian alhainen minulle tms. ja vaihdoin pillerimerkkiä.

Nykyään Yasmin-pillerit käytössä ja niistä ei moittimista.

Mutta sulle suosittelen lääkäriä, jotta kierto saatais normaaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisita vastauksista :) Nyt nukkumaanja huomenna varaamaan gyneaikaasitten siis.