G: Mitä oireita sait H1N1-rokotteesta?
Kommentit (17)
Kävin perjantaina rokotteella, koska olen raskaana.
Oireet alkoivat illalla. Ensin tuli rokotuskäsi kipeäksi. Yöllä nousi kuume ja olin todella kipeä seuraavan päivän! Koko kroppa kosketusarka, kuumetta,pää kipu ja kaikin puolin KIPEÄ!!
Nyt olen oireeton. :) eli oireet eivät kestä kauaa!!
kipua olkavarressa, käden nostaminen tekee kipeää. Ohi menossa jo, sain rokotteen perjantaina ja olen raskaana.
ensin oli väsymystä ja käsi todella kipeä. Seuraavana päivänä nousi lämpöä ja tuli flunssan oireita, jotka jatkuvat edelleen :(
olkavarsi todella kipeä ja nyt iltasella alkoi kurkkukipu, liekö tavallista flunssaa.. Rokotteen sain perjantaina.
Illalla käsi tuli araksi, aamulla olin todella väsynyt. Väsymys väistyi iltapäivällä ja sitten käsi kipeytyi kunnolla.
Nyt käsi enää hiukan arka.
itse sain piikin pe-aamuna, jolloin ei iltapvään mennessä tuntunut yhtään mitään. Sitten alkoikin tulla vilunväristyksiä ja ihan todellista horkkaa niin että hampaat kalisi.. Kuume nousi vkl:n aikana kolme kertaa yli 39c, laski kyllä buranalla, mutta jatkuvasti oli väh 37,5c. Pistoskohta/ koko käsi todella kipeä ja kosketusarka, myös huonoa oloa. Nyt vointi helpottamaan päin, onneksi huomenna vapaapäivä .
AP :)
Ja kipu sen kun jatkuu, vaikka tässä on jo 2 päivää kulunut. Ihan rampa olo kun ei kosketusaralla kädellä voi tehdä mitään.
ja käsivarsi ollut arkana nyt 2 pv. Lisäksi on vähän väsyttänyt ja nokka vuotanut, mutta en nyt tiedä johtuuko toi siitä rokotteesta vai esim. huonepölystä, jota on nyt alkanut kertyä reilummin, kun lämmityskausi alkanut. Pitäs siivota :) rv 35+
illalla nousi mullakin kova kuume, kesti 1,5 vrk, ekan yön tosiaan ihan horkka. Pistokäsi kipeytyi pahasti sinä yönä, vasta tänään normaali. Pari päivää siis kesti, tänään olen ihan ok. Koululainen rokotettiin myös, hänelle ei tullut yhtään mitään.
Sen jälkeen käsi ei enää varsinaisesti ollut kipeä, mutta pistoskohtaa kosketettaessa hieman hellänä. Ei muita oireita. Sain piikin viime torstaina.
käsi oli lähes tunnoton kivusta (kättä piti nostella toisella kädellä jne), joka säteili selkään.
Päässä oli hurja tunne, kuin kauhea känni, joka ei helpota millään. En ole nukkunut juuri ollenkaan koko viikonloppuna. Perjantaina otin rokotuksen ja lähin pois töistä
En normaalisti helposti reagoi mihinkään
perjantaina ei mitään, lauantaina lämpöä 37,9 tänään sama lämpö. Pistokohta hieman arka.
ja käsivarsi turvonnut ja mustelmainen ja joku verenpurkautumakin pistoskohtaan on ilmestynyt, eli aika karmea näky. Muita oireita ei tullut.
Torstai-aamuna sain piikin, torstaina ja perjantaina oli olkavarsi kipeä.
rokottaminen ei sattunut yhtään. Käsi sunnuntaihin asti kipeä, väsytti ja etova olo ja olin kiukkuinen kuin ampiainen, nyt ei mitään enää :)
Onko lapsilla ollut käsi kipeänä ja flunssanoireita?
pistokohdan arkuutta, flunssamaista kolotusta. Kestivät puolitoista vuorokautta ehkä.