Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polarn och Pyretin vaatteista!

Vierailija
01.11.2009 |

Paljonko maksaa uutena esim.

-pitkähihaiset trikoopaidat?

-collegehousut?

-t-paidat?

Ovatko vaatteet miten laadukkaita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta

Vierailija
2/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. nyt talveksi vuorillisia. Yksi pirteä raidallinen t-paita meillä on ollut käytössä, on ainakin laadukas (ei haalistu, veny eikä vanu). Ja ainakin huutiksessa tuntuu, että pop:in vaatteista maksetaan käytettynäkin lähes 50% ovh:sta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värimaailma todella tylsä.

Pojille tummansinistä ja tytöille punaista.

En voi ymmärtää sen suosiota.

Laadusta en tiedä.

Vierailija
4/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ulkovaatteista ja jonkin verran kesävaatteista. Meillä käytetään vain ja ainoastaan popin ulkovaatteita, koska ovat laadultaan niin ylivoimaisia ja siten kestävät monelle lapselle.

Vierailija
5/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on siskola testissä ulkovaatteet. Luulen,e ttä meille ei enää Jonathan tule vaan seuraavaksi psopin VK-vaatteet :)

Vierailija
6/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paita se joutsen kuosinen, huippuihana eikä mene miksikään. itse löysin kirpparilta mut maksaiskohan noi t-paidat noin 13 euroa.

Vierailija
7/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkähihainen paita ja on kyllä mielettömän kestävä. Jos tuollaisia olisi kaikki vaatteet ei uusia tarvitsisi ostaa kuin liian pieneksi jääneiden tilalle.

Vierailija
8/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen olen tykännyt väreistä, mutta tä syksyn mallistosa oli paljon turhan räikeitä

villafrotee-väliasut on ihan älyttömän miellyttävän tuntuisia

Vierailija
9/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintatiedoista saa hyvin osviittaa niiden nettisivuilta. Yleensä vaan nollan pudottaa perästä pois, niin hinta on suurinpiirtein siinä.

Vierailija
10/12 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkoisesti. Jos käytettyjä katselet.

Vierailija
11/12 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet laadultaan erittäin hyviä. Varsinkin ulkovaatteista ne, jotka ovat eritäin kovaan kulutukseen tehtyjä, kestävät kovaa menoa ja pitävät kosteuden loitolla. Hakkaavat reimat yms. mennen tullen. Myös puuvillaiset sisävaatteet säilyvät hyvinä pesusta toiseen. Ohuet villavälipuvut eivät tunnut kutittavan eivätkä nuhraannu käytössä.

Vierailija
12/12 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pitkähihaiset trikoopaidat? n. 20 e

-collegehousut? 24e

Mun mielestä perushyviä. Jostain oudosta syystä meillä on ollut pari kappaletta, joista on sauman viereen tullut reikä. Ovat kyllä tarkkoja ja hyvittävät tällaiset tapaukset.

Olen täysin eri mieltä tästä "tylsiä värejä". Musta PoP:ssa melkein parasta just se, että ei ole niin selviä "tyttöjen" ja "poikien" vaatteita, vaan niitä voi sekoittaa helposti keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi