Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilasi taas tapansa mukaan mun suunnitelmat.

Vierailija
01.11.2009 |

Olin syksyn aikana varmaan 100 kertaa maininnut miehelle ettei ota töitä 5.12 illaksi, koska mulla on silloin omaa menoa.

No, eiköhän se kusipää tapansa mukaan unohtanut asian ja on mennyt sopimaan jonkun vitun räkäläkeikan sille iltaa.

Setvikööt saatana sitten menojaan sossuntätien kanssa, koska minä aion tuolloin 5.12 mennä joka tapauksessa ja lapset jäävät sitten yöksi keskenään kotiin jos ukkokin sinne töihin menee.

Ja anoppia en kelpuuta lapsenvahdiksi, koska se menee paniikkiin ja soittaa minut takaisin kotiin tunnin päästä lähdöstäni. Jos se mulle soittaa, niin sanon että en tule kotiin, soita pojallesi joka meni sössimään mun vuoden ainoan vapaaillan.

Vittu että tekis mieli tehdä Anneli Aurerit tuolle kusipäälle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet 5.12. äijä hoitakoon homman. puhut nyt etukäteen homman vielä uudestaan. miehet on joskus tollasia...

Vierailija
2/2 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

illan keikkatuloista (normaalisti antaa 80%) lastenhoitopalkkaa ja kiristin sen hoitamaan lapsia 27.12 kun syöksyn alennusmyynteihin.

En jaksa lähteä mihinkään tuolloin 5.12, kiusasin vaan ukkoa päivän kun vittu että se unohti taas kerran mitä oli luvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla