Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni lähti illalla klo 19 korjaamaan kaverinsa autoa,

Vierailija
01.11.2009 |

ei ole vieläkään tullut takaisin. Nukahtin itse klo 22, lapsi kipeä ja olen väsynyt. 30 min sitten heräsin ja huomasin ettei ole tullut kotiin. Ei vastaa puheluihin :( Missähän on? Mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin vetäisin herneen nenään, jos oli puhetta auton korjauksesta, joten olisin voinut kuvitella että tulee muutaman tunnin päästä kotiin. Toiseksi, jos oli suunnitelmia seuraavalle päivälle ja ne uhkaa mennä myttyyn miehen ryypiskelyn takia.

Vierailija
2/6 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ainakin ollut ihan ylihuolissani. On täysin ok, että miehet ottavat keskenään kaljaa, mutta on sitten syytä sanoa se suoraan. Jos minulle sanotaan, että mennään korjaamaan autoa, en todellakaan ajattele, että ukko tulisi kotiin aamukuudelta kännissä. Olisi ihan hyvin voinut ilmoittaa illalla, että jää viettämään iltaa ja meneekin pidempään. Homma olisi ollut silloin täysin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies otti muutaman kaverinsa kanssa? Onko se jotenkin valtavan iso ongelma? Antakaa niiden miestenne silloin tällöin ottaa sitä olutta ilman mitään kotiteatteria siihen päälle, paranee parisuhde ja molemminpuolinen kunnioituskin. Vai oletteko miestenne äitejä? Tietty eri asia jos olette alkkisten kanssa yhdessä, mutta useimmiten kyse on siitä, että akka laskee himassa montako vaippaa on itse vaihtanut ja monta mies ja kamalat kilarit jos vähänkin mies yrittää sosiaalista elämää..nainenhan on siitä jo luopunut kun testi näytti plussaa ja huom vapaasta tahdostaan.

Vierailija
4/6 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eka kerta?

Vierailija
5/6 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten muutaman liikaa.. Nukahti kaverin sohvalle, mutta kömpii sieltä varmasti heti kotiin kun herää. Näin meillä ainakin on joskus käynyt.. Muista antaa kunnon saarna kun kotiutuu!

Vierailija
6/6 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

#"%&"##¤", minkä meni tekemään!

Sain kiinni lopulta kaverinsa kännykän kautta. Soitin siis sille miehelle jonka luokse oli autoa lähtenyt korjaamaan. Myös tämä kaveri oli päissään. Mieheni lähti sitten samantien sieltä kävelemään kun sai soittoni, matkaa on 8 km. Tuli kotiin 6.40 ja meni samantein nukkumaan. Koisaa nyt tuolla äänekkäästi.

Annan varmaan pari tuntia nukkua, sitten kiskon ylös ja menen itse nukkumaan. Ainoa hyvä puoli mikä tässä on, niin saan mieheni nyt varmaan melko helposti, kun potee huonoa omaatuntoa, puhuttua ympäri pariin juttuun jotka olisi mieluummin jättänyt mun kontolle.