Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko jättää 3-vuotias ilman lahjoja rangaistuksena.

Vierailija
31.10.2009 |

Jatkuvasti saa uhkailla joulupukilla kun kiusaa vauvaa. Menee muuten multa auktoriteetti jos lapsi saakin jouluna lahjoja. Oppiipahan tottelemaan kun ei paketin pakettia tule jouluna eikä muutenkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikeesti opi yhtään mitään, ainakaan tuosta kiusausasiasta. Se kiusaa vauvaa, koska on mustasukkainen. Käy etsimässä neuvoja esim. MLL:n sivuilta.

Vierailija
2/5 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kakakra oli kans 3-veenä ihan mahdoton. Uhkasin sitten joulupukilla ja ihan kaikella mahdollisella. Ja se tosiaan kannatti. Oli yhden joulun ilman lahjoja ja pukki toi pelkkiä risuja ja nyt on niin kiltti pikku enkeli!!!!

Nykyään tottelee lähes kaiken. Ja jos ei tottele, niin ei saa kuin istua pimeässä ja syödä kaurapuuroa ja maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakaran takia. Ei ole mitään intoa antaa lahjoja kun kaikki aika menee kieltämiseen ja komentamiseen.

Mikään huomio ei riitä, vauvaakin on pakko hoitaa. Virikehoitoonkaan ei voi viedä kun sikalentsua on päiväkodeissa täällä.

Vierailija
4/5 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rangaistus pitää antaa heti eikä vasta jouluna. Ei hän ymmärrä miksi niitä lahjoja ei tule. Ei lapsi osaa ajatella asioita pitkällä tähtäimellä. 3 minuuttiakin on hänelle hirveän pitkä aika. Pieni lapsi ymmärtää vain nykyhetken.

Sun täytyy keksiä semmoisia rangaistuksia jotka voi toteuttaa heti.

Oletko ap itse kovin väsynyt tai stressaantunut?

Itse olen huomannut että lapset käyttäytyvät huonosti silloin kun minä olen väsynyt tai kiukkuinen tmv. Sitten kun itse olen hyvällä tuulella niin lapsetkin osaavat käyttäytyä hienosti.

Vierailija
5/5 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, alan itkeä. Kuka nykyään ylipäätään uhkailee joulupukilla? Joulu on kyllä liian kaukana, että lapsi siitä mitään oppisi.

Lopeta saman tien ja keksi muita keinoja. Koita kehua lasta aina, kun muistaa helliä pikku siskoa/veljeä. Vahvista myönteistä, sillä on paljon parempi teho. Tietysti törkeyksillä on oltava selvä seuraus eli poistaminen tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän