Voiko Polarin rintavyöhön vaihtaa pattereita?
Kymmenisen vuotta vanha sykemittarini näyttää välillä nollaa. Olen vaihtanut patterin rannekelloon, mutta ei ole auttanut. Voikohan siihen rinnan alla kulkevaan vyöhön vaihtaa paristoja? Vai onko kellään tietoa, mikä on kyseessä?
Kommentit (7)
Polareihin ei voi vaihtaa pattereita itse! Pitää ostaa uusi vyö! Osta siihen uusi vyö mihin nykyään voi itse vaihtaa patterit.
Kyllä voi. Googleta tai ota mukaan kellosepänliikkeeseen joka huoltaa/vaihtaa pattereita polarin tuotteisiin
mutta kannattaakohan minun vaihtaa ne vielä? Polarini on vuosimallia 2001, sellainen karvalakkimalli, joka ei mittaa mitään muuta kuin keskiarvon ja tavoitearvolla pysymisen. Haaveilen uudemmasta versiosta, koska käytän sitä joka kerta.
Eli tiedättekö, paljonko patterin vaihtaminen vyöhön maksaa? Todennäköisesti enemmän kuin rannekkeeseen vaihtaminen, koska ensimmäistä ei voi tehdä itse.
ap
mutta siinä saattaa olla muutakin vikaa. Itse olen lähettänyt huoltoon ja lähettivät uuden tilalle.
Mutta suosittelen ostamaan uuden mittarin. Nyt saa polar 305 suht halvalla esim. markantalosta. Mittaa myös matkan ja keskinopeuden.
Kyllähän vanha mittarikin on ihan kelpo, jos siinä on ne toiminnot mitä haluatkin.
että kovaan vyöhön ei voi vaihtaa paristoa, vaan on ostettava uusi vyö. Kangasvöiseen voi vaihtaa itsekin pariston. Ehkä voit hankkia vanhaan mittariisi uuden kangasvyön?