Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastellitalo/Designtalo/Mammuttihirsitalo?

Vierailija
31.10.2009 |

Rakennamme talon avaimet käteen periaatteella, mieleiset talomallit olemme löytäneet otsikon kolmelta talovalmistajalta, nyt kiinnostaisikin kuulla kokemuksia näiden talovalmistajien talojen laadusta, toimituksen sujuvuudesta jne. jne. että saisimme sen lopullisen valinnan tehtyä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusvaiheet jaettu eri osiin joita tekevät eri porukat. Jotkut tekivät hyvin työnsä, toiset paskaa. Itse joutuu valvomaan, että kaikki työvaiheet tulevat kunnolla tehdyksi ja kaikki on oikeilla paikoillaan. Valvojien palkkaamisessa kannattaa olla siis tarkkana ja itse kannattaa olla perillä asioista, valvojat eivät välttämättä niin tarkkoja talosta kuin itse olet. Kannattaa lukea sopimuksen pienellä printatut kohdat erilaisten virheiden/laadunvalvonnan osalta, eikä kannata allekirjoittaa eri vaiheiden hyväksymiskaavaketta ennenkuin on todella tarkkaan katsonut että työn laatu on hyvä. Esim. laatoituksessa, seinien maalaamisessa ym. oltava tosi tarkka. Kun talo on valmis vuoden päästä tarkastus, jossa rakenteelliset viat katsotaan läpi ja niiden kanssa on nyt joutunut monta kuukautta odottamaan koska työn jälki oli paskaa ja odotellaan että tulevat korjaamaan. En tiedä onko muissa talopaketeissa samoja ongelmia mutta nämä meidän kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla