Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun pankkikortti ostot veloitetaan tililtä vasta monta päivää myöhemmin

Vierailija
30.10.2009 |

joskus saattaa mennä jopa viikko.

Mulla oli ennen visaelectron ja oli kiva kun tiesi koko ajan paljon tilillä on rahaa, kun kaikki ostot näkyi heti

Vaihdoin sitten pankkikorttiin ja nyt tili ihan sekaisin. Koko ajan pitää muistella mitä kaikkea on ostanut ja paljonko tilillä oikeasti rahaa.

taidan vaihtaa takaisin electroniin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin muutama vuosi sitten kun mulle suositeltiin pankista ehdottomasti electronia, ettei tulisi tilin ylityksiä...

Vierailija
2/9 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ihmetteli että mitä ihmeen tilinylityksiä hänelle on muka tullut, eihän tiliä voi ylittää, jos ei ole luottoa. Oli huomaamattaan pankinvaihdon yhteydessä ottanut tavallisen pankkikortin electronin sijaan, eikä ollut edes tiennyt että pankkikortti on eriasia kuin electron. Nopeasti vaihtoi takaisin electroniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili ei ole ylittynyt koskaan eikä tili muutenkaan sekaisin. Se kyllä tosiaan ärsyttää, että jotkut ostokset veloitetaan pitkän ajan kuluttua, mutta eihän nekään nyt sentään tiliä ylitä.

Vierailija
4/9 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili ei ole ylittynyt koskaan eikä tili muutenkaan sekaisin. Se kyllä tosiaan ärsyttää, että jotkut ostokset veloitetaan pitkän ajan kuluttua, mutta eihän nekään nyt sentään tiliä ylitä.

käyttötili siis, ja sitten minun tililtä muutama päivä ennen uuden tilin tuloa miehelle jos on tarvis, niin hän ei sitten koskaan ajoissa huomannut että tili on ylittynyt.

3

Vierailija
5/9 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän korttia 2 krt vkossa kun käyn ruokaostoksilla. Jos tilillä on rahaa 400 euroa ja kauppaan menee n 50 euroa, riitää summa kuukaudeksi.

Mä en ymmärrä miten pankkikortin käyttäminen voi olla vaikeaa.

En ole varmaan ikinä ottanut katsonut automaatilta onko tilillä rahaa, kun aina on ollut. Aina ei ole ollut paljoa, mutta on ollut kuitenkin.

Vierailija
6/9 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis kato jo ennalta tililtä ja samantien rahapussista, no problem.

Vierailija
7/9 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin jostain, että on tietty määrä päiviä jolloin pankin pitää olla ottanut rahat tililtä, siis pakko olla otettu. Kun jollain oli ollut esim. puolen vuoden viive elektronissa.

Vierailija
8/9 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korko on tuolla tilillä niin huono, ettei siellä koskaan ole muutamaa satasta enempää. Siirtelen rahaa pois, sitä mukaa kun se on mahdollista. Katson tilin saldon ja jätän tilille ruokakauppaa yms. varten jonkin verran. Välillä on jotkin ostokset veloitettu ties kuinka kauan ostospäivän jälkeen ja tili on ylittynyt.

Vierailija
9/9 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten visa elecktron? Eli viive poistuu kun kortti ensi vuoden lopussa vaihtuu.