Voi hitto, kun vituttaa. Mä vedin taas herneet nenään. ov
Tässä asiassa on muutakin taustalla, joista en viitsi sen tarkemmin selittää (siitä saisi nimittäin romaanin!). Mutta lyhyesti sanottuna, sain viime keväänä liikaa paskaa niskaan, vaikken ollut kuin osasyyllinen tilanteeseen, suurin syyllinen oli se toinen henkilö. Tämä liittyy ohjaamiseen.
Kävin ekan ohjaajakurssin vuosi sitten, toisen kurssin viime talvena (josta ei silloinkaan puhuttu johtokunnan kokouksessa mitään). Ja nyt vika kurssi on tänä viikonloppuna. Sanoin jo viime keväänä, että haluaisin käydä sen vikankin kurssin. Ja puhuin siitä kahdessa syksyn johtokunnankokouksessa ja kerran muuten (vaikken enää ole ohjaajana, vaikka haluaisinkin). Noh, tuo kurssin vetäjä laittoi meilin, että oletko tulossa ja vastasin siihen sitten, että joo.
Noh, meidän seuran puheenjohtaja soitti tänään ja tiukkasi, että kyllä sä saat mennä sinne ja kurssi on maksettu jne. Mutta SUN OLISI PITÄNYT puhua tästä kokouksessa (siis mitä vittua? Minähän OLIN, mutta näköjään mua ei kukaan taaskaan ollut kuunnellut) ja kyllähän hän ymmärtää, että haluat käydä sen vikankin kurssin, kun kerta olet aloittanutkin nuo. Ja jos haluat mennä joskus jonnekkin kursille, niin puhu siitä kokouksesta.
Se taas on yhtä tyhjän kanssa vittu. Viisi-kuusi kertaa, kun on tullut puhetta jostain kurssista ja sitten on tullut puhetta siitä, että sinne pitäisi lähettää enemmän kuin yksi ihmistä, olen sanonut, että minä HALUAISIN lähteä, mutta kukaan ei ole noteerannut sitä. Ihan kuin olisin näkymätön tai vastaavaa eli eipä tuota enää huvita sanoa mitään. Kun mun mielipiteillä tai vastauksilla ei ole paskankaan väliä.
Johtokunnan kokouksissakaan ei saa puheenvuoroa, kun sihteeri lätisee paskaa suurimman osan ajasta (sen takia kokoukset venyy vähintään yli tunnin, kun rouva jauhaa ei-kokoukseen-kuuluvia-asioita. Viimeeksi mm. paidoista ja kerran tuo jauhoi siitä, että minkäs väriset silmälasit hän ostaakaan).