Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihminen jolla on jo kaikkea eikä mitään puutu

Vierailija
29.10.2009 |

ei halua suoda toisillekkin hyvää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätetään köyhäily niille, joilla ei ole rahaa" -asenne. "Ei ole mun velvollisuus elättää/auttaa muita" -asenne. "Ei se ole muilta pois, jos mulla on" -asenne.

Vierailija
2/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tarkoitatko, että jos joku on tehnyt kamalasti töitä/nähnyt vaivaa rikastuakseen, niin hänen pitäisi sitten jakaa kaikille ne rahat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esim. ihminen jolla on jo onnellinen parisuhde/avioliitto ei halua, että toisellakin on ja on tästä kateellinen. ap

Vierailija
4/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esim. ihminen jolla on jo onnellinen parisuhde/avioliitto ei halua, että toisellakin on ja on tästä kateellinen. ap

tai jos joku tuollainen, hänelle on nimikin: itsekäs

Vierailija
5/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla asioilla tuskin on mitään tekemistä keskenään. Mieluummin sanoisin, et ihminen jolla on asiat huonosti toivoo, että raharikkailla menisi huonosti edes avioliitossaan.

Vierailija
6/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen oman kruunun kiillotusta ja itselle hyvän tekoa.

Vierailija
7/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen oman kruunun kiillotusta ja itselle hyvän tekoa.

eli köyhät saa rahaa? Onneksi on paljon niitä, jotka haluavat sitä kruunuaan kiillottaa!

Vierailija
8/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisilla ei ole sitä antaa ja rikkaat ei saa antaa, se on vaan kruununkiillotusta.

Vierailija
9/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisilla ei ole sitä antaa ja rikkaat ei saa antaa, se on vaan kruununkiillotusta.

enkä viitsi enää mihinkään keräykseen antaa rahaa. Voinpahan ostaa niilläkin rahoilla itselleni vaikka uuden laukun :-).

Vierailija
10/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se. Mä perun mun kuopuksen leirikoulun hyväksi järjestetyn diskon, tai yritän perua. Itse en ainakaan mene sinne valvomaan vapaaehtoisesti, kauheeta kruununkiillotusta. Jos se nyt kuitenkin järjestetään, niin toivon että sinne ei ketään tule tai ainakin tajuavat olla ostamatta buffetista mitään.

Vierailija
11/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan myös näitä jotka pakottaa lapsensa syömään lautasen tyhjäksi koska "Afrikan lapsilla ei ole ruokaa"?

Vierailija
12/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä minun mielestä on ihmisyyden nimissä velvollisuus auttaa niitä jotka eivät itseään pysty auttamaan...tarkoitan lähinnä kolmannen maailman köyhiä ja sorrettuja, mutta miks ei ihmisiä myös teollisuusmaissa...miksei hyvän voi antaa kiertää?

Vierailija
13/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmiseltä puuttuu jotain...ihminen ei ole koskaan tyytyväinen...aina jokin voisi olla paremmin ja mieluiten paremmin, kuin muilla! Kaikki mikä näkyy ei välttämättä ole totuus...

Vierailija
14/14 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sydämessä. Ihminen on perisynnin alainen ja itsekäs. Kovin on lujassa ihmisessä mammonan haaliminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme