kusinko housuuni vai mitä ihmettä?
yöllä heräsin siihen kun oli vessahätä, nousin ja huomasin että alushousuni oli hieman märät niinkuin olisi pissat tullut housuun, haistelin sitä niin ei se sen kummemmin millekkän haissut. aamulla nousin ylös ja sama homma, paitsi oli paljon pahemmin housut märkänä! ja patjassa ihan huomattava läikkä. että siis mitä ihmettä :D naurattaa hieman kyllä, mutta tämä on ihan ihmeellistä.. voiko olla lapsivettä?
Kommentit (15)
lapsivettä ihan varmasti :) mulla alkoi synnytys samallai viikolla 36
Nyt vaan sairaalakassi kainaloon ja kohti synnäriä ;)
Tsemppiä!
niin turhaan sinne viel meet roikkuu. ootteleha vaa rauhas
supistukset eivät välttämättä käynnisty!
Eli voidaan joutua käynnistämään vaikka vedet mennyt.
Mutta ehdottomasti soitat synnärille ja ilmoitat että olet tulossa.
Itselläni ekasta meni vedet ja alkoi supistukset.
Tokasta meni vedet rv 35 ja lähdin synnärille kun supistuksia ei kuulunut. Piti mennä makuulla koska on vaarana että napanuora luiskahtaa ulos! Eli voi olla oikeasti lapselle vaarallista. Ambulanssilla olisi pitänyt mennä, mutta mentiin autolla niin että makasin takapenkillä.
Tyttö syntyi vuorokauden päästä.
Testaavat synnärillä varmasti onko lapsivettä ollut, tekevät sellaisen puikkotestin
hopi hopi sairaalaan siis
Mikäköhän mulla on kun mulle käy välillä samanlailla, vaikka en oo koskaan ollu raskaana?
joku pidätysongelma
koska ei haise pissalle ja tunnen kuinka sitä yleensä lorahtaa kun nousen aamulla sängystä ja emätin jotenkin puristuu kasaan.
Kyllä supistuksia voi odotella puolikin vuorokautta kotona.
mulla meni vedet ja jouduin heti menemään sekä ensisynnyttäjänä että uudelleensynnyttäjänä.
raskaana, niin tokihan voi olla lapsivettä! Mulla synnytys alkoi juurikin niin, että yöllä housuun lirahti "jotain", joka ei ollut pissaa. Lapsivettähän se oli ja 10 tuntia tuon jälkeen tyttö oli maailmassa.