Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuleeko Kirsti "Yellowstone" Paakkasesta vielä Marimekon vetäjä?
Kommentit (5)
Mieletön johtaja. Osaa niin asia- kuin henkilöjohtamisenkin.
Mutta on jo tehnyt niin pitkän uran, että toivoisin hänelle mahdollisuutta olla "eläkkeellä"
Tosin comeback ei yllättäisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jännä nähdä, miten Ihamuotilalle käy, hän kun ei taida tietää muoti- ja tekstiilibisneksestä eli nykyisestä toimialastaan paljon mitään.
MArimekon osake on laskenut lähes puoleen, mutta ala onkin suhdanneherkkä.
Niin siina jaa supertulivuoret selkeasti kakkoseksi.
Mika sai ensimmaiset kolmen Richterin varotukset tanaan...
onpas ajankohtainen muuvi menossa, heh
Alue: Aihe vapaa
Kun yksi taloustoimittaja kehtasi hänelle siitä sanoa, rouva suuttui ja mustaksi muuttui ja alkoi huutaa, että OIKEAT numerot kertovat toista :D
Ei silti, kyllä Paakkanen on ihan hyvä johtaja verrattuna kovin moneen muuhun...