Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna-Annukan suunnittelema kahvipurkki, mistä saa?

Vierailija
28.10.2009 |

Tiedättekö mitä tarkoitan, sitä puna-valkoista purkkia (Paulig) jonka kuvion on suunnitellut Sanna-Annukka. Käsittääkseni ruokakaupoista löytyy mutta mistä niistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä taisi olla kaksi kappaletta Etelä-Haagan R-kioskilla, kun viimeksi kävin.

Vierailija
2/3 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista ostin, oli ihan sielä kahvihyllyssä, kahvia sisällä hinta noin 7 euroa.

kiva purkki! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin tietysti mistä niitä saa ostaa... kiitos vinkeistä, eli cittariin ja r-kioskille heti huomenissa, toivottavasti ei ole jo loppunut ja kiitos opastuksesta sanna annukka siis ilman väliviivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan