Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä nimiongelma, voi että:(

Vierailija
28.10.2009 |

Odotan esikoistani. Mieheni jäi leskeksi vuosia sitten ja hänen alle kouluikäinen tyttärensä kuuluu perheeseemme. Tyttö on minulle rakas ja ihana nuori neiti mutta hänen nimensä ei ole semmoinen minkä voisin itse ajatella antavani lapselle, ei se kamala ole mutta ei minun nimimakuuni ollenkaan. Nyt sitten mieheni tahtoisi antaa syntyvälle lapsellemme samantyylisen nimen kuin tyttärellään, en sano oikeita nimiä mutta tytön nimi on tyyliin Helmi ja mies tahtoo lapsellemme nimeksi Hilma, Martta, Hertta jne. Minun makuni taas on toisessa ääripäässä ja tahtoisin vauvalle nimeksi jotain aivan toisentyyppistä:( Mies tietää ettei tyttären nimi ole minusta ihan niin kiva mutta silti tahtoo sisaruksille samantyyliset nimet, olisihan se minustakin kivaa mutta en vaan mitenkään sen tyylistä nimeä voi kuvitella antavani! Asia on toisaalta vähän arkakin kun miehen edesmennyt puoliso on tytön nimen antanut. Mitä mun pitäis tehdä, olenko kauhea jos pidän pääni vai pitäisikö yhteisen hyvän tähden antaa joku nimi joka ei vaan ole minusta tyyliltään yhtään kiva?:(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mettään meni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi