Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"laastarisuhde" eron jälkeen, kokemuksia??

Vierailija
28.10.2009 |

Voiko uusi suhde pian eron jälkeen toimia?

Minkälaisia kokemuksia,

kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli itselläni se tilanne, että mies löysi 11-vuoden yhteiselon jälkeen ilmeisesti "elämänsä rakkauden" jonka matkaan lähti (lapsia meillä kolme, nuorin 10kk)

Itse törmäsin sattumalta lähiaikoina ihanaan mieheen, jota olen muutaman kerran tapaillut. Ihanalta tuntuu vaikka mietinkin voiko näin nopeasti tuoleva suhde onnistua pitkällä tähtäimellä?

Erosimme siis kolme kk sitten.

Vierailija
2/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta pääsee laastarisuhteella kevyemmin yli, mutta laastari voi yrittää takertua ja se ei ole enää kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki siinä tuli käytyä suhteen rinnalla eroprosessia, joka kesti vuoden pari. Uudelle miehelleni en kertonut paljoa edellisestä suhteesta tai käyttänyt häntä terapeuttina. Kerroin hänelle vain tärkeimmät asiat. Purin asiaa itsekseni sekä ystävieni kanssa.

Vierailija
4/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen mieheni kanssa, samantien kun olin eronnut (tai siitä kai se ero tulikin, kun löysin mieheni), tosin oltiinhan me nuoria, ja "vain" avoliitossa siinä suhteessa josta erosin, mutta kuitenkin.

Kuitenkin, mieheni on tavallaan aluksi ollut se "laastarisuhde", nyt siis 10 vuotta ja kolme lasta takana :)

Vierailija
5/5 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laastarille heti suhteen alussa: "olet laastari".

Erosta pääsee laastarisuhteella kevyemmin yli, mutta laastari voi yrittää takertua ja se ei ole enää kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä