Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myisittekö vai säästöön

Vierailija
28.10.2009 |

Mulla on kokoa 98/104 käyttävä tyttö. Ollaan melko vähissä varoissa, mä työtön jne. Viikonloppuna eräs kaveri toi ison kasan oman lapsensa vaatteita ja sanoi, pidä tai myy eteenpäin, jos ei käy teille. Koot on + 120.

Nyt oon miettinyt, myynkö ne, ja saan jotain kymppejä tai ehkä satasenkin jouluun, vai säästän omalleni, mutta menee vielä luulisin pari v ennen kuin mahtuvat. Vaatteet ihan hyviä, perusmerkkejä (bogi, esprit, lindex, h&m), ei mitään kauhean ihmeellistä.

Mitä tekisit? Parin vuoden päästä voi olla varaa ostaa uudet tai kirpparilta ainakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on töissä, mutta meillä on tiukkaa kuitenkin, kun kummatkin eivät saa palkkaa.

Vierailija
2/2 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otatko lyhyen tähtäimen hyödyn, vai pidemmän. Koska sitten kun lapsi on tuossa koossa, joudut ostamaan ne jostain ja siihen menee rahaa. Nyt voit tarvita sen pienenkin extra-rahan.

Mä ehkä pitäisin jotkut näteimmät ja möisin loput, koska pari v on kuitenkin pitkä aika säilyttää ja meillä on vähän kaappitilaa. Koko 110-116 en möisi, koska se tulee pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä