Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiipuiko Facebook-kiinnostuksesi alkuhuuman jälkeen?

Vierailija
28.10.2009 |

mä en tiedä mitä niillä kaikilla ihmisillä siellä teen enkä jaksa enää päivitellä sinne tiloja yms. Ei enää kiinnosta pitää yhteyttä ihmisiin joihin en pitänyt yhteyttä ennen FB:täkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin ei ole oikeastaan sellaisia ystäviä, joihin en muutenkaan pitäisi yhteyttä. FB siis on vain yksi mukava lisä yhdeytenpidossa.

Vierailija
2/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha juttu. Kavereiden kanssa pidetään yhteyttä muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan ollut edes mitään "alkuhuumaa". En ole päivitellyt tilatietojani, en tehnyt testejä tai pelaillut pelejä. FB on minulle puhtaasti tapa pitää tarvittaessa yhteyttä kavereihin, ei mitään muuta. En välttämättä käy koko sivuilla muutamaan viikkoon.

Vierailija
4/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tee enää testejä enkä asenna sovelluksia. Nyt tulee koko ajan noita Farmville-kutsuja, mutta kun ihan työkseen saa muutenkin istua koneella, niin enpä usko jaksavani koukuttua mihinkään sellaiseen, jota pitäisi koneella pelailla...

Vierailija
5/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjauduin sinne reilu vuosi sitten ja sen jälkeen en ole käynytkään...

Vierailija
6/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä kaukana läheisimmistä ystävistäni, joten normaalit kahvittelut, lenkillä käynnit yms ei onnistu.

En mäkään käytä Fb:ia mihinkään muuhun, eikä ole mitään "huumaa".

Vierailija
7/7 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

intopinkeänä katsoin mitä kellekin kuuluu, jäin ihan koukkuun. Mutta on kyllä into hiipunut, tulee käytyä tosi harvoin. Siihen Farmvilleenkin kylläsytin tosi nopsaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän