Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saitko hänet josta haaveilit vuosia etukäteen?
28.10.2009 |
ja jos -niin olitko kuvitellut hänen olevan paljon enemmän kuin todellisuudessa lopulta oli? Olen haaveillut vuosia eräästä kollegasta, meillä on todella hauskaa aina kun tapaamme, mutta ei mitään "romanttista", sillä hän on varattu, ei perheellisiä tosin olla kumpikaan vielä, itse olen sinkku. Haluaisin lopettaa turhan haaveilun ja uskoa että todellisuus olisi lopulta toisenlaista kuin ne muutamat upeat hetket joita vuoden aikana vietän hänen seurassaan.
Kommentit (2)
Hmmm...nyt sillä on jo pari lasta ja kaiketi onnellinen avioliitto, joten taidettiin jäädä nuolemaan näppejä...hih.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
elin vuosia miehen kanssa, josta tiesin että en hänen kanssaan loppuelämääni vietä, odotin vain oikeaa hetkeä erota. ennen tätä miestä tutustuin jo nykyiseen mieheeni, ja aina kun näimme näiden vuosien aikana, hän sai sydämeni läpättämään, ja mietin häntä USEIN..no, ekan miehen kanssa tuli ero, ja nyt olen tämän unelmieni miehen kanssa yhdessä ja pian menossa naimisiin, ja rakastan häntä niin paljon, hän on vielä paljon ihanampi mitä ikinä kuvittelinkaan