Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5-veen henki haisee

Vierailija
28.10.2009 |

eli mikä voi olla syynä, kun pojan henki haisee tosi pahalle, sellaiselle mädäntyneelle?Hygienias jne. kunnossa, xylitolia syö päivittäin, hampaat kunnossa. Voiko johtua nuhasta, joka on päällä. Korvat olivat ok maanantaina ja henki haisi jo silloin siis. Nieluviljely oli puhdas, mutta peitettä nielussa kyllä oli. Voiko siis tosiaan johtua ihan vaan flunssasta?kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla infektio. Se ainakin aiheuttaa pahaa hajua! Meidän pojalla tosin haisi henki pahalle, kun käytettiin pienten hammastahnaa. Vaihdoin isompien lasten raikkaaseen tahnaan ja ongelma poistui.

Vierailija
2/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju liittyy todennäköisesti flunssaan. nenä tukossa, hengittää suu auki. Juo liian vähän? Kitarisassa todennäköisesti tulehdusta joka tekee kans sitä hajua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henki alkoi yhtäkkiä haista niin pahalle että pahaa tekee. poika on 6v. käytiin jo hammashoitajalla, sanoi ettei ainakaan hampaista/suusta johdu se paha haju. tilaan ajan lääkärille, saa hän katsoa, löytyisikö syytä. itse epäilen nielurisoja, että sinne olisi kerääntynyt jotain ruoantähteitä yms.

Vierailija
4/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elimistö on kuivunut, henkikin haisee pahalle.

Vierailija
5/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielurisa

poskiontelot (meidän lapsilla oli jo 3v poskiontelot ja ne on silloin myös operoitu siis tehty antrostomia),että älkää kuunnelko niitä lääkärietä jotka sanovat ettei 5v voi olla poskionteloita!

Vierailija
6/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvin:)Ei vatsakipuja tms. vatsaan liittyvää ongelmaa ole. Luulen itse, että liittyy tuohon flunssaan sitten vaan. Korvat tosiaan oli ok maanantaina.)

Vierailija
7/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmänaluset jos on, niin viittaa poskionteloihin. Tsekkaapas se vielä.

Vierailija
8/8 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tummat silmänaluset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän