Millon vauvan sukupuolen näkee 4D:ultrassa?
Kommentit (11)
olikohan viikkoja tuolloin 12-13? Bruno sanoi että 99% varmuudella tyttö, mutta poika se kuitenkin oli. Noilla viikoilla sukuelimet ovat tosiaankin hyvin samannäköiset. Np-ultran sivukuvasta voi arvailla juurikin tuota "nupin" kulmaa, mutta varmuudella ei noihin arvioihin vielä kannata luottaa. Perinteinen 3D on muuten luotettavampi sukupuolen arvioinnissa.
oma yksityislääkärini näytti, miten tyttösikiön voi tunnistaa häpyluusta. Meillä kaikki kolme tyttöä on tytöiksi tiedetty jo NP-ultrassa.
yksityisellä, että mikä siinä on nyt niin vaikeaa tajuta, että kokenut lääkäri sen näkee ihan avan ultrassa.Se että TK-lääkäri väittää kaikille ettei sitä näe ei tarkoita, ettäkö se olisi totta ;)
pojan pippeli on niin pieni vielä rv 26. Silkkaa arvaus tekniikkaa.
11 vikkolla niin tottahan sen tuollakin sit näkee...
Onks täs nyt joku mitä mä en tajunnu?
yksityisellä, että mikä siinä on nyt niin vaikeaa tajuta, että kokenut lääkäri sen näkee ihan avan ultrassa.
Se että TK-lääkäri väittää kaikille ettei sitä näe ei tarkoita, ettäkö se olisi totta ;)
ja kyllä tosiaan voi näkyä np-utrassa, monilla näkynyt. Se ilmeisesti mitataan MYÖS virtsaputken pituudesta tms.. mennään julkiselle rv12-13 mutta en edes vaivaudu kysymään, niin ilkeitä kommentteja oon kuullu saavan.. Mutta onneksi yksityiselle mennään sen jälkeen, niin varmasti kerovat;)
kiitos vastauksesta!
tulossa kun kavi yksityisella ultrassa noin rv12. Ultraaja oli sanonut etta varsinkin poika on helppo nahda. Ja kylla, poika heille syntyi.
Meille kerrottiin tyton sukupuoli rv26, ei edes kysytty aikaisemmin, tavallinen ultra. Poika todettiin rv18 myoskin tavallisessa ultrassa.
haluatteko tietää sukupuolen, julkisella, vai oletteko itse kysyneet? Mitä reaktioita?
Ystäväni synnytti tyttövauvan rv 14 ja luuli itse vauvaa pojaksi, siis se kädessä pitäen näytti enemmän pojalta. Patologin lausunnosta ilmeni, että kyseessä olikin tyttövauva. Ei ainakaan tavan ultralla voi siis erottaa jos ei paljain silminkään vielä niskapoimu-ultraasa. Ks. tämä linkki.
http://baby2see.com/gender/external_genitals.html