Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
si-rokote, vantaa?
27.10.2009 |
Miten muut raskaana olevat ovat jo rokotteita saaneet tai saavat pian? Onko totta, että Vantaalla ensimmäiset riskiryhmärokotukset alkavat vasta marraskuun tokalla viikolla? Taitaa olla vähän myöhäistä?!
Kommentit (2)
Meillä lapsi riskiryhmässä, ja vasta muka 17-18.11. saa rokotteen..!? Ja siitä sitten menee pari viikkoa ainakin ennenkuin edes suojaa yhtään..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä tyttö 3v ja sairastaa vaikeahoitoista astmaa...lääkitykset suurimmillaan...ikää nähden...roketteen saa aikaisintaan 10.11...toivottavasti ei sairastu sitä ennen!