Millä kotikonstilla saisin synnytyksen käynnistymään?
Laskettu aika ylihuomenna ja olo tosi tukala jo. Älkää ehdottako saunaa, siivousta ja seksiä. Ne on jo kokeiltu tuloksettomina...
:)
Kommentit (16)
tosin voi aiheuttaa myös vauvalle ripulia jolloin vaarana on lapsiveden saastuminen
mutta synnytys käynnistyy kaikesta yrittämisestäsi huolimatta - ei sen ansiosta.
ei voi mitenkään itse käynnistää. lapsi syntyy kun on syntyäkseen. jaksamisia loppuraskauteen!
Tuo sauna, seksi ja siivous on jonkun miehen keksintöä: tulee puhdas koti ja saa saunoa ja sekstailla mielin määrin. Mikäs sen hauskempaa miehelle. :D Mutta ei ne tunnu synnytystä käynnistävän.
En voi toki vannoa että itsellä käynnistyi sen takia mutta suutuspäissäni lähdin reippaalle kävelylle aikomuksena kävellä henkihieverissä niin pitkään että synnytys alkaa :D 2 tuntia jaksoin kunnes oli pakko palata kotiin ja heti läsähdyttyäni sohvalle se ensimmäinen supistus sieltä tuli. 24h myöhemmin tuli tyttö maailmaan :)
Pistä pitkäkseen ja nuku vaikka tirsat. :)
Tiiän niin tuon tunteen, oma esikoinen syntyi reilut kolme viikkoa sitten, ja todellakin olin kypsä raskauteen. syntyihän s sitten 40+3, eli ei juurikaan joutunut yli lasketusta oottamaan edes, mutta voi pyhä isä miten pitkältä aika tuntui vikan kuukauden!
Jaksamista. Minäkin uskon, ettei siihen auta muu kuin odottaminen. mutta sitten kun supistukset tulee säännöllisenä, saattaa kävelystä tai saunasta olla apua.. mutta itellä ne ainakin alkoi pari kertaa loppuakseen kohta. Eli oottele vaan, koita hyväksyä se tosiasia että kestää. Ja koita nauttia vikoista päivistä itekseen. (siis jos on eka lapsi)
Kakkonen lopultakin, olin käynyt pari päivää aiemmin sisätutkimuksessa ja edellispäivänä kävin kävelyllä. Mutta syntyy kun on sen aika.
Minä läksin kolmannen aikaan yliajalla reippaalle lenkille yksi ilta kun alkoi ahdistaa ihan urakalla..
Kävelin niin kovaa kuin pystyin, ja mahdollisimman jyrkkiä ylämäkiä, seuraavana aamuyönä piti lähteä synnärille, ja aamulla oli vauva sylissä ;)
Olishan se saattanut tulla muutenkin, mutta ei siitä rivakasta lenkistä ainakaan haittaa ole, vaikkei sillä nyt synnyttämäänkään pääsisi ;)
saa lapsen pään pysymään tiukemmin kohdunsuulla ja se taas ärsyttää kohtua supistelemaan ja kohdunsuuta avautumaan. Ei varmaan kannata ainakaan vuodelepoon asettua, jos haluaa synnytystä jouduttaa : )
vaikkapa kuivatuilla luumuilla/luumumehulla tai risiiniöljyllä. Se saattaa kuulemma aloittaa supistukset.
vai mitä ne tipat ovatkaan. Niitä otin klo 21 muistaakseni 10 tippaa ja klo 24 meni lapsivedet.
Mutta en voi suositella mutta mulla ainakin sillä lähti.
En tiedä vaikuttiko mut ei siitä haittaa ole :)) edellisenä päivänä ennenkuin lapsi syntyi olin kauan lämpimässä suihkussa ja lypsin maitoa käsin minkä kerkesin.. Yöllä en nukkunut kun supisteli ja valvotun yön jälkeen syntyi vauva.
Riippuu siis ihan tapauksesta mutta mulla rintojen lypsäminen aiheuttaa äkäiset supistukset. samoin imetys menkkojen aikaan. aijaijai
ja luulen ettei ihan turhaan varoitella lypsämisestä raskauden aikana.
kuin on aika. Samoin kokeiltiin seksiä saunassa (kaksi kärpästä yhdellä iskulla) ja hinkkasin hammasharjalla kaakeleita, mutta ei. Sitten vain yhtenä aamuna alkoi supistelemaan. Kärsivällisyyttä!!
se aiheuttaa supistuksia.. Seksi ei ehkä ole siihen tosin paras mahdollinen keino.