Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämän vaatimukset ja jatkuva kiire töissä tekee minusta kamalan ihmisen!

Vierailija
27.10.2009 |

Olen aina ollut positiivinen, hyväntuulinen ja tykännyt ihmisistä. Nyt huomaan, että minua ärsyttää melkein kaikki ihmiset työpaikallani - välillä tekis mieli huitaista päin näköä, kun joku tulee tuhannennen kerran keskeyttämään kysymyksellään.

Miten minusta on tullut tullut tällainen hirviö, kysyy it-firman konsultti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ammattikin teillä.

Nykymeno on aivan peestä. Siksi otan itse rennosti nyt ollessani taaperon kanssa kotona.

Tätä herkkua ei kestä loputtomiin.

Ei tämä paljon lohduttanut, mutta mieheni valittaa aivan samaa ) :

Vierailija
2/3 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valtion virkamies. Liksa on pieni, mutta työ on rentoa ja stressitöntä. Olin aiemmin yksityisellä sektorilla töissä paremmalla palkalla, mutta jatkuva stressi ja valtava työtaakka saivat harkitsemaan työpaikanvaihtoa.

Nyt on hyvä olla, kun pienelläkin palkalla tulee ihan hyvin toimeen. Ja työpaikka ja työilmapiiri aivan mahtava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valtion virkamies. Liksa on pieni, mutta työ on rentoa ja stressitöntä. Olin aiemmin yksityisellä sektorilla töissä paremmalla palkalla, mutta jatkuva stressi ja valtava työtaakka saivat harkitsemaan työpaikanvaihtoa. Nyt on hyvä olla, kun pienelläkin palkalla tulee ihan hyvin toimeen. Ja työpaikka ja työilmapiiri aivan mahtava!