Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiäkodissa kehuttiin tytön varusteita

Vierailija
26.10.2009 |

kun meillä oli Rasavilin kevyttoppa-asu. Siinä kun lukee selvästi pesulapussa, että sateenkestävä ja kuulemma pitikin hyvin aamupäivällä ja iltapäiväksi kuivui hyvin. Mukana oli myös isosiskolta jäänyt reimatec-haalari + sadevaatteet.

Joten meillä ei ainakaan automaattisesti laiteta kuriksia, jos on varmaa, että vaate pitää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on syytä olla ylpeä niistä.

Ihan olen täällä kateellisena.

Vierailija
2/5 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä itseäni kehunut, en ole edes ostanut tuota asua, vaan mummo :-).

Vaan pointti oli, että kun haalareissa ja 2-osaisissa ei välttämättä lue mitään tuollaista, kaikissa ainakaan, niin yksi syy siihen kuriksien pakkovetoon voi olla se, että hoitaja ei ehdi arpomaan että onko vai ei sateen- tai vedenkestävä. Jos ei tunne merkkiä. Esim. tässä tapauksessa ei ilmeisesti ollut varma siitä reimatecistäkään.

Meillä on talveksi Jonathan ja täytyy muistaa sanoa, että vaikka ei lue mitään, niin on myös vedenkestävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimatec, eli alkuperäinen käyttäjä on jo 7 v, tämä nyt käyttävä on 3.

Reimatecin + sadevaatteet mainitsin siksi, että oli vaihtoehtona ehkä mun mielestä tunnetuin vettäpitävä haalarimerkki, mutta sekään ei ollut niin tuttu, että olisi puettu se.

Kovin ilkeitä ihmisiä täällä tänään.

Vierailija
4/5 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarkoitit että tarhan tädit eivät tiedä, onko vaate vedenpitävä vai ei, jos sitä ei selvästi lue tai sitä kerrota. Ei edes hyvin tunnetusta merkistä.

Joten niistä täytyy mainita, jos ei halua niitä kurahousuja.

Vierailija
5/5 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on syytä olla ylpeä niistä.

Ihan olen täällä kateellisena.

Taitaa olla huono elämä sinulla..... *nauraa*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi