Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla masentunut

Vierailija
26.10.2009 |

Haluaisin nukkua aina vain. Tekemättömät työt ahdistavat. Byääh!!!

Pakko kai ottaa niskasta kiinni ja aloittaa nuo hommat. Ja jos vaikka lähtisi juoksulenkille tuonne sateeseen... On vain niin hiton vaikeaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutuin niillä omituiseksi. en tunnista itseäni. MInussa ei ole enää sitä puuskittaista puhtia viedä hommat päätökseen, vaan suma seisoo.

Tosin raivarit ja ahdistuskin loppuivat.

En ymmärrä itseäni tällä hetkellä, enkä lääkkeiden lisäksi saanut mitään keskusteluapua.

Täällä minä vain ihmettelen elämän menoa hirveän tekemättömän työvuoren vierellä.

Auttakaa ja neuvokaa joku jos osaatte

Vierailija
2/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutuin niillä omituiseksi. en tunnista itseäni. MInussa ei ole enää sitä puuskittaista puhtia viedä hommat päätökseen, vaan suma seisoo.

Tosin raivarit ja ahdistuskin loppuivat.

En ymmärrä itseäni tällä hetkellä, enkä lääkkeiden lisäksi saanut mitään keskusteluapua.

Täällä minä vain ihmettelen elämän menoa hirveän tekemättömän työvuoren vierellä.

Auttakaa ja neuvokaa joku jos osaatte

Ei kuulosta hyvältä. Jos vaikka lopettaisit lääkkeet vähitellen ja miettiset masennukseen johtaneita syitä? Kannattaisiko hakea jotain keskusteluapua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Vierailija
4/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään "itseään niskasta kiinni ottamista" ja lisää suorittamista vaan alat miettiä mitä voit jättää tekemättä ja mistä/keneltä voit pyytää apua. Sinulla on lupa olla väsynyt!

Vierailija
5/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan käydä vessareissulla kuristamassa wc-paperirullaa. Joskus myöskin puren rullasta paperikimpaleen ja sylkäisen pönttöön. Keskellä kaupunkia saatan saada samanlaisia kohtauksia ja kaipaan wc-paperia-

Vierailija
6/6 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Ei mulla ole lapsia. Ainoastaan työ, koti, opiskelu ja harrastukset. Ja mies, joka on ihana.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän