Seuraa vailla?
Onkohan täällä varattuja naisia varatulle miehelle kirjoittelukaveriksi. Kaikenlainen kirjoittelu onnistuu, mutta lähinnä tarkoitus olisi paikata riittämätöntä seksielämää mielikuvituksen voimalla. Jos sinusta tuntuu ettet halua vieraaseen petiin hypätä, mutta jotenkin tarvitsisi haluja tyydyttää niin meitä saattaisi olla tässä kaksi :)
jack-27@suomi24.fi
-M27
Kommentit (8)
Rohkeasti vaan. Empä usko että me mitään vakavaan saadaan aikaiseksi, enintään vähän piristystä omaan päivään :)
-M27
Ei ketään :( Olenko tosiaan näin yksin ongelmani kanssa..
Fantasioin lähes kokoajan ja oma mies on aika haluton. Seksissä olen estoton ja tykkään kokeilla kaikenlaista. Mulla vaan ei ole anonyymiä sähköpostia joten en viitti kirjotella.
Tuo anonyymin osoitteen teko onnistuu melko kivuttomasti aika monessakin paikassa, kuten tuolla suomi24, missä omani tein...
-M27
Aloittakaa vain tuollainen kiva harrastus. Älkää missään nimessä keskustelko puolisonne kanssa ongelmista. Vaimoni teki juuri noin, fantasioista se lähti liikkeelle ja sitten oli jo käyty festareilla "tyttökaverin" kanssa eli panemassa vieraan miehen kanssa. Mutkistaa muuten asetelmia melko paljon, jos aikoo suhdetta korjata/elvyttää.
Tuo anonyymin osoitteen teko onnistuu melko kivuttomasti aika monessakin paikassa, kuten tuolla suomi24, missä omani tein...
-M27
Mä en vissiin osaa tehä sitä, koska kun lähetän siitä viestin niin vastaanottaja näkee kuitenkin mun oikean nimen. Siis Suomi24 tein omani. Joten et tähän hätään pääse kuulemaan puutteessa olevan naisen tilitystä.
Hmm.. Käytä hieman mielikuvitusta ja täytä kyselykentät "omilla" tiedoilla. Kyllä noista anonyymin saa :)
et usko kuinka tekis mieli....mut isäntä vetäis herneet nenään.
parempi tossun alla ku taivasalla...vai miten se oli.
samassa veneessä, N26