Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te pelkäätte sikarokotteen sivuvaikutuksia sikiöön, kun:

Vierailija
26.10.2009 |

- salmiakin/lakun runas syöminen raskauden aikana lisää riskiä huomattavasti ja todistettavasti esim. ADHD:n ja ylivilkkauden syntyyn

- odottavan äidin stressi ja raivonpuuskat/kiihtyminen voivat aiheuttaa todistetusti sikiölle sydänvaivoja

Kuinka moni polttaa raskauden aikana, mutta ei ota rokotetta sikiövaurion pelossa?? Tai kuinka moni syö jotakin lääkettä, jota ei ole tutkittu kunnolla?? Kuinka moni vetäisee sen lasillisen viiniä ruuan kanssa tai saunaoluen odottaessaan?

Punnitkaa näitä ja miettikää uudelleen, ottaako rokote vai ei.

Kommentit (11)

Vierailija
2/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukka on täällä niin saatanan kaksinaismoralistisia

kessu huulessa ja maha pystyssä ja sitten vouhkaa täällä, ettei ota rokotetta, kun saattaa aiheuttaa vauvalle jotain....:D jeah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni sitten partsille röökille.

Kaikilla ei kulje hissi ihan ylös asti.

Vierailija
4/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en syö lakua/salmiakkia raskaana ollessa

-yritän välttää stressiä

-en polta enkä käytä tippaakaan alkoholia raskaana ollessa, enkä kyllä muutenkaan

-en käytä lääkkeitä

-enkä aio ottaa sikarokotetta

Vierailija
5/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-en syö lakua/salmiakkia raskaana ollessa

-yritän välttää stressiä

-en polta enkä käytä tippaakaan alkoholia raskaana ollessa, enkä kyllä muutenkaan

-en käytä lääkkeitä

-enkä aio ottaa sikarokotetta

En syö lakua kyllä muutenkaan. Stressille ei joskus voi mitään, mutta yleensä otan aika lunkisti. :) En polta enkä ota alkoa, koskaan. Lääkkeitä tän raskauden aikana on kulunut ehkä 3 500mg parasetamolia.

Sikarokotteesta en vielä tiedä. Ehkä sen otan, kuitenkin. Peloille ei mitään voi, mutta silti alan kallistua sille kannalle että rokotteen ottaminen on pienempi paha.

Vierailija
6/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä tee mitään yllä mainituistakaan asioista! Joten minä sitten vissiin saan ajatella sikiötä tässä rokotusasiassa?

Vierailija
7/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja tossahan on että stressi heikentää aivotoimintaa, ei laku :D

Vierailija
8/11 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pystytty todentamaan autismin johtuvan rokotteesta. Lue tietoa, älä mielipiteitä, elämä helpottuu kummasti.

Vierailija
9/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan faktatietoja, eikä keskustelupalstojen "asiantuntijoiden" perättömiä väitteitä.

Ja kaikkia aineita mitä rokotteessa on, saatte normielämässä kehoonne muutenkin. Esim tuo elohopean hysteria.... voi jessus, kun sitä elohopeaa syötte ihan kalankin mukana ja vieläpä enemmissä määrin. Ja ettekö sitten ollenkaan ajattele, että myös tuo itse tauti voi olla vaarallinen sikiölle ja myös sinulle itsellesi, ja jopa pahempi riski siinä on kun itse rokotteessa.

Tuntuu olevan joku muotivillitys vaan tuo rokotteen vastustus.

Vierailija
10/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ole koskaan ottanut kausi-influessarokotettakaan, enkä ole kuin kerran eläissäni sairastanut mokoman.

Liekö tartuntariski millainen, sitähän ei voi tietää, eihän se virus jokaiseen maailman kansalaiseen tartu vaikka pandemia onkin ja tautikin on toisilla yksilöillä rajumpi kuin toisilla.

En ole koskaan osannut pelätä mitään tauteja, kun perusterve kuitenkin olen. Raskaana ollessa pyrin noudattamaan ohjeita ja suosituksia, mutta rokotusta mietin vielä, minun rokotusvuoroni on tasan kahden viikon päästä.

-äidiksi kuudetta kertaa-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan