Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvihaalarit testissä

Vierailija
26.10.2009 |

Vi Förädrar testasi tavallisimmat haalarit, tästä puuttuu trendikkäät ja kivat kuten Ver De Terre, MoloKids, Rodini jne mutta ihan hyvää tietoa niille jotka ostaa ns tavismerkkejä:

http://www.viforaldrar.se/Overaller-och-vinterstovlar.pdf

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minymo puuttuivat :/

Mä olen kuvitellut keskustelujen (AV ja Kaksplus) perusteella että Lassien G-tech olisi huippu, mutta tuossa testissä se sai vain 2,8 :O

Vierailija
2/3 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimateceistä mutta minusta niissä on to-del-la huono hinta-laatusuhde! Ja reimatecin rinnalle kannattaisi tietenkin ottaa lassielta lassietec joka on paljon reimatecciä kulutuskestävämpi ja lämpimämpikin. Tosta plussasta en tiedä kun semmoista ei mun kolmella lapsella kenelläkään ole ollut.

G-techiä täytyy kyllä kulutuskestävyydestä kehua, se on aivan omaa luokkaansa - tämä kokemus välikausivehkeistä, talvea ei ole ollut käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime vuonna "kakkoshaalarina" tuo Stadiumin Everest ja oli musta tosi hyvä, lämmin eikä jäykkä ja piti kyllä hyvin vettä. Nyt näkyi muuten olevan eri värejä tarjouksessa 69 euroa, olisin ostanu tällekin vuodella mutta tytön koko oli loppu.