Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Tammisaaren sairaalasta yksityissairaala, kenellä varaa mennä sinne?

Vierailija
26.10.2009 |

Venäläisillä ja rikkailla Suomalaisilla.

Niin ja vaihtoehtona luomusynnytys, eikös se joku tehnyt tutkimuksen miten rikkaat ja ns. boheemit tarvitse enemmän kipulääkkeitä, taitaa luomuilulla olla liian kapea asiakasjoukko.

Olisiko sinulla varaa mennä yksityisesti synnyttämään?Paljonko olisit valmis maksamaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Tammisaareen. Mua ei kiinnosta luomuilut ja nätit verhot, vaan tärkeämpää on vastasyntyneen tehohoitovalmius, anestesialääkäri talossa ympäri vuorokauden ja leikkaussalipäivystys sektion varalta.

Vierailija
2/3 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan lupauksen että hädän tullen saan helikopterikyydin yliopistolliseen sairaalaan.

Mitä maksaisin 1000 euroa max.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä yhteydessä ole tarkoitettu sitä, että Tammisaari ja lähikunnat eli nyk.Raasepori ottaisivat synnytyssairaalan omistukseensa ja alueen asukkaat saisivat jatkossakin synnyttää siellä nykyistä vastaavilla maksuilla. Toki Tammisaareen on aina tullut ulkomailta oikeastikin maksavia asiakkaita. Itse olen Tammisaaresta kotoisin ja mielestäni synnytyssairaalalla ei ole peruspulliaiselle yhtään enempää tarjottavaa kuin pääkaupunkiseudun haukutuilla sairaaloilla. Useita ystäviäni on Tammisaaren sairaalassa synnyttänyt ja ihan samanlaisia synnytyskertomuksia/kokemuksia heillä on kuin muuallakin synnyttäneillä. Myös Tammisaaressa sattuu synnytysruuhkia, jolloin kätilön läsnäolosta voi vain haaveilla. Ja Tammisaaressa puhutaan jo ruuhkasta jos samalle päivälle sattuu synnyttäjiä enemmän kuin muutama.