Päiväkodin naamiaiset
Mitä olette pukeneet? Kyseessä 4 v tyttö, halloween-naamiaiset, mutta mitään pirun pukua en osta.
Meillä on
-leppäkerttupuku (mekkomallinen)
-koirapuku
-liberon tiikeripäähine ja -häntä (helpoin)
-keijuhame + siivet
-prinsessapuku
Noissa mekoissa on se että ovat heppoisia ulos haalarin alle, joten pitää vissin olla tavalliset vaatteetkin. Siinä mielessä tiikeri on helpoin, voi laittaa vaan tavallisten vaatteiden päälle. Mutta onko kaikilla muilla tytöilä kumminkin joku prinsessamekko päällä...
Kommentit (9)
mutta en 5-6.
Muuten vaihtaa päätöstään usean kerran ennen perjantaita.
Mietin että jos sanon, että voit olla tiikeri, se kelpaa hänelle (on kotonakin sitä usein), mutta jos koko muu tyttöryhmä on prinsessaa, niin voi hänkin olla.
seitsemästä tytöstä vain yksi oli prinsessa.
Siellä oli mm. Peppi, kissa, perhonen, pupu.
mutta aattelin säästää hermojani ja hoitajia, nimittäin tyttö on aika kipakka tapaus ja eilen raivosi puoli tuntia, kun olin voidellut näkkärit väärältä puolelta (vaihtoi sitäkin sata kertaa siinä ja lopulta meille jäi eri käsitys, kumpi oli ns. viimeinen sana).
Yritän opettaa, että valitaan a ja pysytään siinä.
kerhossa oli tytöistä joka ainut prinsessa/keiju tms.
Mutta kyseessä on muuten eri tytöt paitsi omani.
Toivon että meilläkin olisi nyt variaatiota.
ap
ryhmässä on toinen tyttö lisäksi, jonka äiti sanoi, että XXX on keiju tms. Meillä tyttö mietti ensin prinsessaa (tietämättä tästä toisesta) mutta viikonlopun aikana ompelin mustan trikoohaalarin ja kypärämyssyn korvineen ja eilen kokeiltiin, niin loppuillan oli kissana.
Tänään kysyi, saako sen laittaa jo nyt? Kysyin kuitenkin, että jos XXX on prinsessa, keiju tai vaikka perhonen, niin mitäs sitten, niin lapsi vastasi, että sitten mä olen sen lemmikki. Ei siis haittaa jos toinen on prinsessa ja hän ei. =)
ap:ta. Mulla on vastaavan tyyppinen tyttö... Plus aattelin mikä on helppo puku olla ja hoitajille.
Eri asia mennä johonkin juhliin puvussa kuin viettää 8 h siinä.
Mullakin oli leppis-mekko, Marakatista, liekö ap:lla samanlainen puku? Samettia ja hörhöä.
Mä laitoin sen alle punaisen pitkähihaisen paidan ja mustat trikohousut. Ja se oli se perusasu, päälle sitten se leppismekko. Ja oli kuitenkin ns. oikeat vaatteet mukana.
Prinsessakin onnistuu näin, alle vaikka valkoinen ta vaaleanpunainen pusero + nätit sukkikset, päällä voi olla se mekko.
Hyvä idea että alle pitkähihainen ja lahkeiset kunnon vaatteet.
Mä aattelen juuri sitä pukemis-riisumisrumbaakin, sitä pitää voida pukea ja riisua suht helposti ulkoilujen kanssa. Ja pestäkin helposti jos puurot lentää siihen.
mutta jos 22 lapsesta on noin puolet tyttöjä ja on 11 prinsessaa ja ainut joka ei oo, niin se voi ottaa koville. Tosin jos on itse valinnut, niin on valinnut. Täytyy puhua tuostakin.
ap
ryhmässä on toinen tyttö lisäksi, jonka äiti sanoi, että XXX on keiju tms. Meillä tyttö mietti ensin prinsessaa (tietämättä tästä toisesta) mutta viikonlopun aikana ompelin mustan trikoohaalarin ja kypärämyssyn korvineen ja eilen kokeiltiin, niin loppuillan oli kissana.
Tänään kysyi, saako sen laittaa jo nyt? Kysyin kuitenkin, että jos XXX on prinsessa, keiju tai vaikka perhonen, niin mitäs sitten, niin lapsi vastasi, että sitten mä olen sen lemmikki. Ei siis haittaa jos toinen on prinsessa ja hän ei. =)
mutta en 5-6.
Muuten vaihtaa päätöstään usean kerran ennen perjantaita.
Mietin että jos sanon, että voit olla tiikeri, se kelpaa hänelle (on kotonakin sitä usein), mutta jos koko muu tyttöryhmä on prinsessaa, niin voi hänkin olla.