Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi apua, tuun hulluks tuon ukon kanssa!

Vierailija
25.10.2009 |

ollaan muutettu uuteen taloon, jonka rakennus on vielä pahasti kesken. itse asiassa talo ei ole edes muuttotarkastettu, mutta pakko oli muuttaa, rahan takia. ei pystytty maksaa vuokraa ja lainanlyhennyksiä yhtä aikaa. myös ahdas vuokra-asunto alkoi ahdistaa kahden pienen lapsen kanssa.

talo pitäisi siis saada mahd. pian siihen kuntoon että käyttöönottotarkastus voitaisiin suorittaa. tietysti asuminenkin on hankalaa kun joistain huoneista puuttuu sähköjä, laatoituksia, sisäkattoja, lattioita... mutta mies ei suotta pidä kiirettä näiden hommien kanssa, mitäs sitä, nythän täällä jo asutaan, tuumailee vaan, ja että 50 vuotta sitten olis ollu hieno asunto tämmöinen, ja mitä kaikkea, että jossain afganistanissa ne ois onnellisia kun sais tämmösen luukun! aivan sama, mut todellisuus on se, että mies on mielenvikainen, elää jossain omassa maailmassaan! sit vielä kaikissa hommissa mitä nyt viitsii tehdä pitää nussia pilkkua niin paljon kuin mahdollista! esim kahden seinän tapetoimiseen saa hyvin menemään kokonaisen päivän aikaa. sitten illalla ysiltä nukkumaan lasten kanssa, kun juuri silloin ehtisi tehdä vaikka mitä kun lapset jo nukkuvat.

suurimman osan aikaa pidättelen tukahdutettua raivoa, noin 50 kertaa päivässä tekisi vain mieli ruveta kirkumaan. itse en pysty paljon osallistumaan kun lapset on aina kotona, joskus oon heidän nukkuessa saanut vähän jotain tehtyä, mut mun kontolla on tietysti KAIKKI kotityöt lastenhoidon lisäksi, joten ei paljon ylimääräistä aikaa jää. miehellä sen sijaan on aikaa harrastaa, kesällä kävi kaksilla eri festareilla ja muilla reissuilla kavereiden kanssa, kun me oltiin lasten kanssa kodittomina sukulaisten nurkissa! sama meininki jatkuu eikä talo valmistu koskaan. mitä h...vettiä pitäis tehdä että tuon hullun päähän sais menemään, et hommat ei vaan järjesty itsestään, ne on kaikki tehtävä ihan itse omilla pikku kätösillä?! ketään ei voida palkata mitään tekemään koska rahat alkaa olla aika loppu. tosin tarvikkeet useimpiin hommiin on jo, puuttuu vain se et joku laittais ne laatat lattioihin, tapetit seinille jne. oon jo ehdottanu et jospa mä laittaisin, veisin lapset mummolaan siksi aikaa, mut sekään ei kuulemma käy, kun en osaa! mies pelkää et pilaan hänen hienon talonsa, harmi vaan et kaikki hänen itsensä tekemät hommat on kuin juosten kustu....

puuh.... helpotti vähäsen...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan