Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä lapset yökyläilemään kavereilleen?

Vierailija
25.10.2009 |

Lapset kavereineen (eskarissa) haluaisivat yökyläillä puolin ja toisin, mutta minua epäilyttää. Minkä ikäiset mahtavat olla riittävän reippaita yökyläilyyn? Juu, riippuu varmasti lapsesta, mutta en minä osaa sanoa kuin omastani :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ei lopulta uskaltanut nukahtaa. Omaa eskarilaistani en voisi vielä kuvitella yökyläilijäksi.

Vierailija
2/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo parivuotiaasta. Ensin jonkun tarpeen takia (esim. vanhemmilla juhlat) ja lapset sitten oppivatkin sitä itse haluamaankin eli noin 3-vuotiaasta lähtien sitten jo "ihan muuten vain" -yökyläilyt. 5-vuotias onkin ollut aina reipas yökyläilijä eikä ole koskaan itkeskellyt ikävää. Reipas tyttö muutenkin. Yökyläilee ehkä kerran kuukaudessa tai parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylässä...

Serkkujensa (3v ja 2v tytöt) luona myös ollut useasti.

Vierailija
4/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni ja lapsi tykkäsi kovasti. Eikä serkkuja näe kuin pari kertaa vuodessa, kun asutaan eri paikkakunnilla.

Vierailija
5/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse taisi olla kavereilla kyläilystä ja käsitin asian niin, että perheet eivät ole keskenään kyläilytuttuja. Toki tunsin perheen, joiden luo lapseni meni yökylää yrittämään, mutta emme ole ns. perhetuttuja. Serkut, tädit, mummit ja enot on meilläkin jo yökyläilty pienestä saakka.