Minkä ikäisenä lapset yökyläilemään kavereilleen?
Lapset kavereineen (eskarissa) haluaisivat yökyläillä puolin ja toisin, mutta minua epäilyttää. Minkä ikäiset mahtavat olla riittävän reippaita yökyläilyyn? Juu, riippuu varmasti lapsesta, mutta en minä osaa sanoa kuin omastani :)
Kommentit (5)
jo parivuotiaasta. Ensin jonkun tarpeen takia (esim. vanhemmilla juhlat) ja lapset sitten oppivatkin sitä itse haluamaankin eli noin 3-vuotiaasta lähtien sitten jo "ihan muuten vain" -yökyläilyt. 5-vuotias onkin ollut aina reipas yökyläilijä eikä ole koskaan itkeskellyt ikävää. Reipas tyttö muutenkin. Yökyläilee ehkä kerran kuukaudessa tai parissa.
yökylässä...
Serkkujensa (3v ja 2v tytöt) luona myös ollut useasti.
Hyvin meni ja lapsi tykkäsi kovasti. Eikä serkkuja näe kuin pari kertaa vuodessa, kun asutaan eri paikkakunnilla.
kyse taisi olla kavereilla kyläilystä ja käsitin asian niin, että perheet eivät ole keskenään kyläilytuttuja. Toki tunsin perheen, joiden luo lapseni meni yökylää yrittämään, mutta emme ole ns. perhetuttuja. Serkut, tädit, mummit ja enot on meilläkin jo yökyläilty pienestä saakka.
vaan ei lopulta uskaltanut nukahtaa. Omaa eskarilaistani en voisi vielä kuvitella yökyläilijäksi.