Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäisitkö 2,5 vuotiaita??

25.10.2009 |

hei,

Minulla on ihanat kohta 2,5 kaksoset ja maitoa tulee enemmän kuin runsaasti. Uusi masuasukas on jo tulollaan ja sekin lisää maidon tuotantoa...toiset sanoo että lopeta jo ja toiset että jatka niin kauan kuin tuntuu hyvältä.

Nyt saavat maitoa vielä n 4-5 kertaa päivässä muun ruoan lisäksi...

Jatkaakko omalla fiiliksellä..vai ???

kyselee nuori äiti***

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää kuopus,ja imetän..uusi ilmeisesti tuloillaan..pitäs lopettaa kun keskenmenoja ollut hirveästi:( enkä haluis,mutta..keino pitäs vielä löytää..huudatus kun ei sovi mein ajatusmaailmaan ja pullo ja tutti ei kelpaa:)

suosittelen,jos ei ole ongelmia ollut raskauksien kanssa,mikäs sen ihanenpaa kuin että vauva/taapero saa itse lopettaa kun on valmis:)

Vierailija
2/5 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin keskimmäistä 2,5 -v. asti. En tyrkyttänyt enkä evännyt. Itse luopui ajallaan. Meni tosi helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikani täytti heinäkuussa 3v ja imetin sitä siihen asti kunnes poika ite ei enään halunu,sano muka sen jälkee että tissi pahaa :)

eli kolme vuotta imetin joten ihan rauhassa voi imettää ja kyllä se lapsi kun kasvaa niin ite hoksaa lopettaa.

Vierailija
4/5 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ihan omalla fiiliksellä. Mä imetän tällä hetkellä 3- ja 1-vuotiaita tyttöjä. Raskausaikana toki täytyy tarkkailla tuntemuksia sen verran, että jos imetyksen yhteydessä tulee kipeitä supistuksia (siis semmosia synnytyssupistuksia) tai veristä vuotoa, on varmaan syytä lopettaa imetys. Mutta jos tämmöstä ei esiinny, niin ihan hyvin voit jatkaa lastesi imetystä. Mä siis jatkoin esikoiseni imetystä läpi raskauden, eikä mitään ongelmaa ollut. Päin vastoin musta toi esikoisen imetyksen jatkaminen vähensi sisarkateutta huomattavasti. Tai ainakaan sitä ei siis juuri ilmennyt vauva-aikana. :D

Vierailija
5/5 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en imettäisi. Kyllä minä toivoisin, että tämä homma loppuisi ennen töihin lähtöä, vaikka kivaa onkin :) Mutta jokainen tekee miltä itsestä tuntuu. Ja sinun tilanteessasi miten vointi sallii.