Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon pankista voi saada lainaa?

Vierailija
25.10.2009 |

Siis ilman, että tarvitsee takaajia? Minulla on kulutusluottoja ym. n.17000euroa ja tarvitsisin 2000euroa. Bruttotuloni ovat 1700euroa ja työni on vakituinen, kohta 20v tätä työtä tehnyt eikä ole merkintää luottotiedoissa. Tietääkö joku millä todennäköisyydellä tuon saisi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo kulutusluotot yksi ja sama? Ovatko useista eri paikoista (niiden korot ja kk-maksut aika ratkaisevia).

Jos ovat samasta (omasta) pankista, niin varmaan saisit, ainaskin mun päätöksellä. Siis jos ton 17000,- lyhennykset hoidettu asiallisesti.

Jos eri paikoista, niin kannattaisi keskittää, jotta saisit mahdollisesti pienemmän koron ja kulut. Tulosi ovat kuitenkin aika pienet tuohon jo olemassa olevaankin KULUTUSvelkaan nähden.

Jos olisit uusi asiakas, niin tuskin meiltä lainaa saisit, noilla tuloilla versus vanha velka ja tulot. Takaajilla mahdollista.

Tietysti aina verrataan tulot ja menot per kuukausi ja millaisiin lyhennyksiin olisi mahikset.

2000,- on aika pieni summa, olisiko sulla mahdollisuus lainta joltain sukulaiselta tai ystävältä pikkukorolla?

Vierailija
2/2 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa menee noiden lyhennyksiin n.400€ tai vähän vajaa. Ei ole ketään tuttua, jolla olisi lainata noin paljon.

Minulle tuli muutama kuukausi sitten yllättävä meno ja otin tähän pikavipin, jonka kuvittelin pystyväni maksamaan takaisin ilman ongelmaa, mutta jouduinkin pitkälle sairaslomalle ja noiden pikavippien korkojen takia se summa aina kasvaa ja ahdistaa tämä, että käytännössä maksan toisella pikavipillä toisen pois.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän