flora-kampanja ei kiinnosta ???
Mä ostin heti 24 purkkia kermaa kun kampanja alkoi ja siellä on n 5 % mukeista mennyt. Viimeksi meni paljon tiuhempaan.
Meillä käytetään joka viikko ainakin 2 purkkia kermaa, jopa 3 ja purkeissa on päiväys ensi vuoteen + tässä välissä on joulukin.
Ollaan vissiin ainoita.
Kommentit (11)
Ei ole mukia vielä näkynyt. Tosiaan oli rajoitus 1/kotitalous noissa mukeissa!!
tavallisessa kermassa ei ole lisäaineita, noissa feikeissä on pahimillaan 12 erilaista (laskin kerran purkin kyljestä)
Mä kanssa ostin hyvästä tarjouksesta floran ruokakermaa varastoon joululaatikoita varten, niissä on päiväys ens helmikuulle. Ehtii hyvin lorottaa ne joululaatikoihin joulukuussa ne kermat. Tuntuu joo että toi kamppis ei ole kovastikaan kiinnostanut ihmisiä, mutta kaikki kaverit tutut sun muut ei koskaan edes käytä kermaa ruokaan joten johtuiskohan siitä. Margariinia käyttävät (vrt viime kamppis) mutta ei ruokakermoja.
Mä oon lähtettänyt omalla osoitteellani ja siskoni osoitteella eli meille tulee kaksi mukia. Koska teen ihan hervottoman satsin joululaatikoita niin kyllä sitä kermaa tarvitaankin :O)
tällä kertaa vaaditaan kuitti eli ei voi kerätä koodeja jo kaupassa kuten aikaisemmassa kampanjassa.
ja ruokakermaa kuluu ehkä 5 purkkia/vuodessa, enkä tykkää siitä margariinista. Eli ei stressaa :D
NO noi kasvisrasvasekoitteet varmaan onkin niitä e-listoja täynnä mutta mä ostankin ihan kunno rasvaista floran ruokakermaa.
mä ennemmin ostaisin sen saakelin kupin...
Halvemmaksi tulee ostaa suoraan kaupasta Muumu muki...
Miten ihmeessä tulisi halvemmaksi ostaa muki+kermat kuin pelkät kermat???? Kun siis kuitenkin niitä kermoja käytetään.
maksoi 9,72e ja siihen postimaksu, niin muumimukin hinnaksi tulee 10,52e. Ei paha?
En huolisi muumimukeja vaikka antaisivat kermat kaupanpäälle... Floraa kyllä tulee käytettyä.
Ja siihen riittää 12 purkkia.