Onko asiakkaan vika jo nettikirppismyyjä ei löydä ostajaa asemalta
Olin tullut meno-paluu 40 km hakemaan nettikirppistavaraa asemalle x
- myyjä ei löytäyt minua vaikka olin oikeaan aikaan paikalla...kuten hänkin / sain muyöhemmin tietää...gsm:ni akku oli loppu---
onko siis asiakkaan vika jos myyjä ei löytänyt minua???
soittakaa siis edellisenä iltana myyjät varmistus, ja kertokaa tunnusmerkit ym. ettei tapahdu vastaavaa- ja antakaa gsm-numeronne ajoissa tietoon
t. 2:n pienen lapsen äiti, turhaan matkustanut ja lastenhoitajan hankkinut
ps. ostin kirppisrahalla muuta- en jää suremaan, mutta myyjää varmaan harmitti
Kommentit (7)
matkapuhelimestasi?
Jos olitte molemmat sovitussa paikassa oikeaan aikaan, mutta kumpikaan ei ollut vaivautunut kysymään toisen tuntomerkkejä vaan luotitte matkapuhelimiin, ja sitten SINUN matkapuhelimesi ei ollut päällä, oli nähdäkseni syy SINUN.
Miten niin myyjä ei löytänyt ostajaa: eihän ostajakaan löytänyt myyjää.
en tiennyt myyjän puh,numeroa etukäteen, vaikka minulla oli 2 gsmää- en voinut toimia mitenkään
viime hetkenä voi aina tapahtua vaikka mitä - MYYJÄ älä hätä viime hetkeen asioiden sopimista
t. AP
eli ostaja, jolla on tähän asti VUOSIA kaikki nettikirppiskaupat onnistuneet
Millä sitten sovit myyjän kanssa - sähköpostilla vai? Mikset pyytänyt myyjän numeroa ja myös vaihtanut tuntomerkkejä samalla kun sovitte tapaamisesta?
Mahtoi muuten olla TOSI hyviä kirppistavaroita jos noin pitkälle piti matkustaa niitä varten!
en tiennyt myyjän puh,numeroa etukäteen, vaikka minulla oli 2 gsmää- en voinut toimia mitenkään viime hetkenä voi aina tapahtua vaikka mitä - MYYJÄ älä hätä viime hetkeen asioiden sopimista t. AP eli ostaja, jolla on tähän asti VUOSIA kaikki nettikirppiskaupat onnistuneet
Miksi et vaihtanut sen kännyn (minkä nron myyjä tiesi) kortti siihen kännyyn missä akku ok? Näin olisit saanut ostettua tavarasi. Sun vikahan toi oli.
ollaan aina vaihdettu numerot etukäteen... ei ketään muuten löydä mistään.
Jos myyjä ei oo tajunnut antaa, ostaja voi kysyä, samalla kun antaa omansa. Myyjä voi olla kokematon.
Tuntomerkit vaihdetaan, mutta meikäläinen on niin tavallisen näköinen, että jostain missä on enemmän porukkaa, ei mua voi tunnistaa. Vai montako te tunnette, joilla on puolipitkät tummat hiukset, silmälasit ja keskimittainen, keskikokoinen...
Myyjän vika, kun ei kysynyt numeroa. Ostajan vika kun ei oo kysynyt numeroa, ja ladannut akkua.
Opettele lataamaan akku kun olet menossa tapaamiseen jossa selvästi oli kännykällä käyttöä.