Panisiteko myyntiin vai pitäisittekö kaapissa
Tyttö sai tosi kivoja vaatteita tänään lahjaksi kummitädiltään, Me&I-merkkisiä. Mutta yksi vaate oli kauhean suuri (oli tullut vahingossa kuulemma liian suuri, huomasi vasta nyt). Tyttö nyt 98/104 koossa, osa vaatteista oli tuossa koossa ja osa seuraavassa. Tämä pinkki velourhame oli kokoa 134/140 cm.
Möisittekö vai pitäisittekö kunnes mahtuu? Se on yksivärinen, pinkki salsamallinen velourhame, en usko että on jotenkin epämuodikas, mutta meneehän tässä vuosia ennen kuin sitä voi pitää.
Vai voiko sen vaihtaa jollakin muulla me&i-myyjällä, vaikka ei oo itse sitä ostanut?
Kommentit (6)
mä ehkä kysyisin siltä kummitädiltä mitä haluaisi tehtävän. Vähän tylsä säilytellä useampaa vuotta. Onko teidän yhteisessä lähipiirissä ketään jolle voisitte antaa mekon?
Mun mielestä olisi vähän hassua, että sinä myisit sen mekon. Jos päätätte että mekko myydään, niin rahat aiankin puoliksi ellei kokonaan kummitädille. Hänhän se joutui virheen kohteeksi, maksoi siis väärästä tavarasta.
Tuolla meandi-porukalla on tosi nihkeä palautussysteemi. Mä tilasin kerran ja sain kanssa vahingossa yhden liian ison vaatteen. Tilaus siis oikein, mutta toimittivat liian ison koon. Palautin sen ja he lähettivät oikean kokoisen, mutta perivät sitten jotain toimitusmaksua vielä erillisellä laskulla. Siis joutuisin maksamaan siitä, että he tekevät virheen. Aikani riitelin aiheesta ja lopulta peruivat laskun, mutta vähän outoa oli.
koeta vaihtaa se jonkun kanssa pienempään.
Mä sanoin että täytyy miettiä, kun on kuitenkin noin klassinen malli, että ei luulisi että menee pois muodista tms. Mutta nyt rupesin miettimään, että siinähän menee ehkä vuosia, 4-5 v? Meillä on nyt 4 v ja 98/104 menee noista me&i:sta + 104 on esim. haalarikoko nyt. Joistain merkeistä puseron koko on jopa 110.
Ei oo ketään tuttua, kelle antaa se.
Harmi jos ei voi suoraan vaihdattaa me&i:lla.
jos ei onnistu, niin myy vaan, ja osta tytölle joku muu vaate tilalle, hame tai muuta tarpeellista.
kun oma tyttö tuota kokoa mut ihan hirveesti en pysty nyt maksamaan, rahaa kun ei juurikaan ole.
http://www.meandi.se/fi/tuotteet/092311.aspx
Ja pussiakaan ei oo, kun ne meni jo roskiin...
Kummitäti asuu eri paikkakunnalla.