Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi ihminen, joka pukeutuu mielellään mustiin paitoihin?

Vierailija
24.10.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti niillä on muitakin värejä kaapissaan, mutta en ole varma tunnenko yhtäkään jolla ei olisi useampia mustia.

Vierailija
2/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista yksinkertaista musta(valkoista) tyyliä. Hänelle en muunlaisia värejä enkä muunväristä paitaa osaa kuvitellakaan. Kaunista ja tyylikästä on. Ja hoikkanen ihminen on kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole taustalle sulautumista vaan kiinnittää aika tehokkaasti ihmisten huomion.

Vierailija
4/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallinen haaveilija, tykkään lukea, soitella ja laulella. Tykkään keskustella kaiken maailman asioista, isossa porukassa olen se joka mieluummin kuuntelee kuin on äänessä. Minulla on monta lasta ja akateeminen koulutus. Musta sopii minulle, siinä syy miksi pukeudun usein mustiin paitoihin.

Vierailija
5/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pukeudun mielelläni mustaan, monestakin "perustellusta" syystä - mutta myös siksi, että musta sopii mielestäni tosi hyvin minulle!

Jos nyt erotellaan tästä teemasta gootit, hevarit ja muut, niin eikös musta ole yksinkertaisesti paras ja helpoin väri varsinkin arkisessa pukeutumisessa - valkoisen ohella tietty?

Vierailija
6/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia paitoja löytyy hihattomia, lyhythihaisia, pitkähihaisia.. varma valinta jos ei tiedä miten pukeutua jonnekin. Käytän myös mustia alusvaatteita ja mustia kenkiä. Sitten voi olla housut vaikka harmaat.. tai kirjava hame. Olen pienten lasten äiti joka ei jaksa etsiä itselleen sopivia väri yhdistelmiä. Omistan punaisiakin puseroita ne kivoja mustien housujen tai hameiden kanssa.

Vierailija
7/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Tällä hetkellä lihava

mutta silloin kun bmi oli 17, niin pääsyy se, että musta helppo yhdistää kaikkiin väreihin (=laiska miettimään vaatteita kovin paljon), taustalle vetäytyvä ja sellainen, jolle musta ihan oikeasti on loistavan hyvä väri -kasvoille siis. Käytän kyllä paljon muitakin värejä, mutta musta paidassa on ihana.

varsinkin nyt näiden makkaroiden kanssa.

Vierailija
8/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun kuudesluokkalaiset oppilaat!

Vierailija
9/9 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

----

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan