Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney Spearsin poika ja tutti:

Vierailija
24.10.2009 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kateellisia, ja nyt löysitte jotain jolla päteä. Ei minun lapseni vaan tuttia syö... ei minun lastani tarvitse kantaa... nuo taitavatkin olla ainoat asiat jolla te ja teidän lapsenne voivat ylpeillä paremmuuttaan. Nyt teidän ja surkeiden lastenna päivä on pelastettu.

Vierailija
2/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kateellisia, ja nyt löysitte jotain jolla päteä. Ei minun lapseni vaan tuttia syö... ei minun lastani tarvitse kantaa... nuo taitavatkin olla ainoat asiat jolla te ja teidän lapsenne voivat ylpeillä paremmuuttaan. Nyt teidän ja surkeiden lastenna päivä on pelastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim Brangelinan lapset ovat lähes joka kuvissa sipsipussit kädessä? Ja paparazzikuvia on paljon.

Vierailija
4/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi teidän lapsiraukkoja jos esim silloin eivät saa sylissänne olla ja eikai unitutti nyt ketään tapa... edes niitä hampaita...

Vierailija
5/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa ihan kannetaan sylissa???

Vierailija
6/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iso kokonen ikäsekseen, ei syö tuttia mut pitkillä matkoilla laitan rattaisiin ja joskus jengi kattoo vähän ihmetellen, et mitähän tuokin äiti tota isoo lasta vaunuissa lykkii...lapsi vähän yli 2 ja näyttää reilu 3 vuotiaalta..jopa neljä...

Vierailija
7/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset lutsuttavat tutteja tuossa iässä ja vielä vanhempinakin.

Syytä en kyllä tiedä, ehkä he haluavat että lapsi saa olla "pieni" kauemmin..

Paljon olen matkustellut ja nähnyt kuinka esim. Britit kuljettavat oikeasti jo isoja 4/5 v rattaissa, tutti suussa keikkuu ja pullo toisessa kädessä.. Ravintoloissa n. kolmivuotiaita istutetaan ahtaasti syöttötuoleissa yms.

Aika kulttuuri sidonnaista siis. Jenkeissä lapsia kannellaan paljon, ja saavat olla lapsia(vauvoja) pidempään muutenkin..

Vierailija
8/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme jos lapsellekin jää moinen tapa..

Tai ehkä britney halusi vain julkisuutta, käski isoa lastaan laittamaan tutin suuhun kun ei muuta erikoista keksinyt..

Vierailija
9/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks nuo starat onki niin hoikkia ku kantavat painvavia muksuja ympäriinsä... eihän me suomalaiset plösöt jakseta.

Vierailija
10/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa todella mukava ja hyvä. En vaan voi sietää, että muitten pieniä 3-v lapsia arvostellaan. Julkkiksia tai ei. Jos te WT mammat jättäisitte toisten lapset rauhaan ja keskittyisitte omienne kasvattamiseen ja hoitamiseen, ettei tarvitsisi niin paljoa kadehtia julkkisten suloisia lapsia.

Vierailija
12/24 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kannan välillä meidän nelivuotiastakin, on rakas ja hellyydenkipeä.

Sen verran mitä on juttuja tuosta perheestä kuullut, niin olen tosi iloinen siitä, jos tutin syöminen tuossa iässä on pahimpia ongelmia.

Ainakin äiti saa taas olla lastensa kanssa, joten parempaan ollaan menossa.

Vierailija
13/24 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks nuo starat onki niin hoikkia ku kantavat painvavia muksuja ympäriinsä... eihän me suomalaiset plösöt jakseta.

Vierailija
14/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla labran aulassa mustalaisnaisen pojan kanssa. Poika oli arviolta tyttäreni ikäinen (n.5v) ja tutti suussa!!!!

Vierailija
15/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit menee "huonoiksi"joten tuttia imetään ja pitkään..

Vierailija
16/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä on tavallista pitää tuttia pitkään. Siellä ei ole samanlaista kiirettä tehdä lapsista "isoja" kuin täällä.

Vierailija
17/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia ole tutista vierotettu sen takia että niistä haluttaisiin tehdä äkkiä isoja vaan ihan vaan sen takia ettei hampaat kärsi.

Vierailija
18/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tosi koominen näky kun iso poika lutkuttaa vielä tutua. Näin muuten myös kerran mustalaispojan kaupassa tutti suussa, oli iso poika, näytti kouluikäiseltä, mutta ehkä oli vaan isokokoinen.

Vierailija
19/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä v-a se teille kuuluu jos Britneyn pojalla on tutti suussa?

Vierailija
20/24 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo näyttää todella koomiselle, noin iso poika ja tutti suussa. Paljosta vetoa, juo tuttipullosta juomansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän