Mihin syömään Tampereella?
Hyvä ja ei sikakallis ruokaravintola etsinnässä.
Suosituksia?
Kommentit (13)
tai sitten olen asunut liian kauan Tampereella ja käynyt siellä liian usein. Mutta kun ei se oikeasti ole mikään ihmeellinen paikka!
Itse suosittelen Ravintola Haraldia, tarjoaa elämystä niin ruuan, sisustuksen kuin esillepanonkin suhteen. Hyvä ja edullinen pihvivalikoima löytyy myös El Torosta.
Jyväskylässä, niin suosittelen. Hinta ei ole ihan halpa, mutta kokemus on kyllä erilainen ja hyvä.
Oltiin miehen kanssa viime kesänä Tampereella ja turkulaisena ainakin pidin tuosta Bodega Saludista. Se oli juuri sellainen rafla, josta mies löytää niitä äijäannoksia. Suosittelen jälkkäriksi liekitettyjä viherpippurimansikoita ja vaniljajäätelöä!
Harald löytyy Turustakin, joten sinne ei tullut tietenkään mentyä.
Laternassa olen joskus ollut, oli ihan ok. Mutta onki se nykyisin vain tilausravintolana?
Kauppahallissa pitää tietysti käydä syömässä mustaamakkaraa. :)
tai sitten olen asunut liian kauan Tampereella ja käynyt siellä liian usein. Mutta kun ei se oikeasti ole mikään ihmeellinen paikka!
Pihvit eivät ole kaksisia. Olin tosi pettynyt ekalla kerralla kaiken hehkutuksen jälkeen.
Onko La Perla vielä olemassa siinä asemaa vastapäätä? Siellä olen syönyt parasta ruokaa Tampereella!
Varmaan löyty muitakin hyviä, kunnianhimoisia, yksityisiä rafloja.
ei enää ole, tilalla oli joku muu, en muista nimeä.
Hella ja Huone (eikä Perlakaan) ole ihan sitä "kohtuullista" hintatasoa, jos ap etsi keskihintaista kuten tulkitsin. Eivät varsinaisesti sikakallistakaan, mutta kalliimmasta päästä tamperelaisia kuitenkin.
Salud on hieman edullisempi. Myös Grillistä monet pitävät ja itse pidän Franklystä.
riippuen siitä minkälaista ruokaa ja atmosfääriä kaipaa.
Franklyssa plussaa erinomainen palvelu.
Amarillo, Thai&Laos, Gringos Locos
Mixei. Kannattaa tsekata, kun vierailee mansessa.
Suomen paras pippuripihvi! Hinta ei ole edullinen, mutta toisaalta aivan loistava salaattipöytä ja juustopöytä hedelmineen kuuluvat hintaan.
Suosittelen silti Heinätoria, joka on todella laadukas. Hinta on kohtuullinen, tosin annokset sen verran gourmet, että kolme ruokalajia melkein pitää ottaa.
Ravintolan nimi on siis kaikessa yksinkertaisuudessaan C. Ruoka on kallista, mutta hyvää.