Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on teidän mielestänne pahimmat Huutismyyjän mokat?

Vierailija
24.10.2009 |

Mun mielestä:

-Liian isot (=koko näytön levyiset) kuvat.

-Liian hämärät kuvat (=tavaraa ei näy ollenkaan vaan kuvassa näkyy pelkkää mustaa/tummansinistä).

-Esim. vaaleanpunainen vaate on otettu vaaleanpunaisen päiväpeiton päällä -> vaate sulautuu peittoon.

-"Turhat hakusanat", tyyliin: kohteen teksti (vedetty hatusta!):

(Otsikko: Disney Nalle Puh ja Ihaa body 80 cm)

Disneyn Nalle Puh ja Ihaa body, vihreäkeltaraidallinen. Ei nyppyjä, ei tahroja eikä mitään muuta moitittavaa. Nepparit löytyy. Mielestäni unisex malli. Koko on 80 cm.

Ja litanian lopussa..

Hakusanat: Nalle Puh, Ihaa, body, keltainen, vihreä, raidallinen, pojalle, tytölle, tytön, pojan, unisex, 80 cm, 80 senttinen, 80 senttiä, pitkähihainen, pitkä hihainen, phihainen, p.hihainen, Disney, Disneyn jne. jne. jne.

Tuo antaa myyjästä todella idiootin kuvan.

-Kohteen lopussa on kohteeseen liittymättöämiä hakusanoja:

Myynissä on esim. Henkan ja Maukan trikoopaita ja lopussa lukee: katso myös muut kohteeni, myynnissä mm.: maalaisromanttinen sisustuspaketti, Reimatec haalari, Goretex kengät, Disney, Marimekko, Jonathan, Gant, Gap, Gymboree, Lenne, Ticket to Heaven, Bamse jne. jne.

-"Töykeän" kuuloiset säännöt (=yhteydenotto heti ja maksu 4 päivän kuluessa tai negaa paukkuu).

-Kilsan mittainen sääntölitania kohteen lopussa.

-Postikuluja ei ole ilmoitettu

-Kasvavat paketit. Tyyliin: jos hinta nousee X summaan, paketissa on nämä kuvan tavarat, kun hinta nousee Y summaan, pakettiin kuuluu nämä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Postikulut puuttuu

- Kohteen nimi epäselvä (esim. lasten vaatteissa puuttuu koko tai väri tai onko tytön/pojan, jos ei muuten selviä)

- Puutteelliset tiedot tekstissä (kerrankin ei edes tekstistä selvinnyt housujen väriä ja onneksi kysyin "onko ruskeat", un olivatkin vihreät = kuvakin oli siis salaman takia huono)

Ja oikeesti, mua ärsyttää, jos tekstissä _useita_ kirjoitusvirheitä ;)

Vierailija
2/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelee omia kirjoitusvirheitään (huudossa voi esikatsella ja lukea tekstin toisin kuin täällä...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi nuo kohteen lopussa myynnissä muut-lista ja "jos paketti kasvaa siihen ja siihen summaan lisään sitä ja sitä". Musta on ihan hyviä juttuja.

Ehdottomasti pahimmat on myyjät jotka odottaa että ostajan pitää pyytää tilinumeroa ennen kuin hän voi sen lähettää ja kun ei pyyntöä kuulu heidän mielestään riittävän nopeasti (esim. 5 päivää) paukkastaan nega "hupihuutaja, ei lunastanut tuotetta" ilman että myyjä on kertaakaan ottanut itse yhteyttä.

Vierailija
4/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi laittaa tilinumeroa pyytämättä.

Itse sain negan, kun kohde sulkeutui pe iltana ja en älynnyt pyytää tilinumeroa. En ollut kotona la ja sunnuntaina pääsin illalla nettiin. Negassa luki, etten ole ottanut yhteyttä ja myyjä peruu kaupat. Just, eipä sitten itse viitsinyt ottaa yhteyttä..

Vierailija
5/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ärsyttää kun jokainen otsikko alkaa sanalla ihana.

Vierailija
6/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ärsyttää kun jokainen otsikko alkaa sanalla ihana.

Supersuloinen ym. Ja yleensä nuo ovat täysin paskoja :D

Vierailija
7/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ulkohaalareissa

-kengissä

jne.

OLISI OLTAVA MITAT, kun valitettavasti se kokomerkintä ei aina kerro kaikkea. Ärsyttää kysellä perään.

Vierailija
8/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää älyvapaat ehdot: Maksu 3 päivän kuluessa tai annan automaattisesti negan, en vastaa siitä enkä tsätä enkä oikeastaan juuri mistään. Normaalissa kaupankäynnissä asiakas on "kuningas", mutta huuto.netissä joillain myyjillä on mopo keulinut - kuin heidän romppeensa olisivat ihquimpia maan päällä ja he voivat vaatia mitä vaan. Ihan normaalit toimitusehdton on tietenkin ok, plussaa jos se on vielä muotoiltu kohteliaasti: "odotan normaalisti maksua 7 päivää, otathan ystävällisesti yhteyttä mikäli haluat sopia poikkeavasta maksusta tsm."

Itse skippaan suoraan myös kaikki "Ihanuus, tämä on pakko sada, voiko näin suloista ollakaan" -kohteet.

Tämä on varmaan haasu piirre itsessäni, mutta en KOSKAAN katso näyteikkunan kohteita (osaksi koska niissä on just voita "Ihqu ihanuus ei voi olla todellista" -kohteita. Saatan siis huutaa jotain näyteikkunaan nostettua kohdetta ihan normaalilta listalta.

Turhat hakusanat on TODELLA ärsyttäviä. Haen esim. merkillä GANT niin sieltä pamahtaa listaan jonkun Cirafit, Tutat ja kaikki mahdolliset maailman merkit - kalliimmat ja halvemmat.

Vierailija
9/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hyötyä siitä on kellekään, jos otsikkona on esim. "pöytä"???!!! Miten olisi koko, väri, materiaali, ruokapöytä, sohvapöytä...jne. En jaksa avata tuollaisia, menee liikaa aikaa.

Vierailija
10/10 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua ei häiritse vaikka myyjä ilmoittaa muista kohteistaan samassa ilmoituksessa, se on vain plussaa ja tulee säästöä postikuluissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi