Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri lopetti yhteydenpidon kun nauroin hänen lapsensa nimelle

Vierailija
24.10.2009 |

Tytön nimi siis Ursula :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora on kyllä aika samantyyppinen nimi kuin Ursula. Naura nyt omankin lapsesi nimelle samalla.

Vierailija
22/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kuulin nimen puhelimessa ja sain mentyä muualle hirnumaan. Nyt nimi kuulosta mielestäni ihan kivalta, niin sitä tottuu. Ja itse asiassa myös toinen nimi oli outo ja koska sukunimi on järkky, kokonaisuus on aika omituinen edelleen. Mutta onneksi nimi ei miestä pahenna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei siinä minun mielestäni ole mitään pahaa. Annetaanhan pojillekin nimeksi Björn,joka tarkoittaa ruotsiksi karhua, ja sitten Björn-nimisiä suomenruotsalaisia kutsutaan "Nalleksi" (Esim. Nalle Wahlroos), minusta se on vain söpöä!!

Mikä siinä Ursulassa on kauheaa? Lapsellani on kyseinen nimi, muttei kuitenkaan kutsumanimenä. Ajattelin, että nimi on hieno ja merkitys on kiva, mutta vähän pitkä etunimeksi. Okei, tiedän sen noidan Pieni merenneito-piirretyssä, mutta mikä muu nimessä on vikana?

Vierailija
24/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muskarissa yksi vauva esiteltiin Jormaksi.

Joo, tiedän, että nää vanhat perusnimet on nyt muotia mutta että ihan Jorma...

Vierailija
25/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta kaunis nimi.

Vierailija
26/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on nätti lärvi?

Vierailija
27/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatko tyrskimään silloinkin jos aikuinen ihminen esittelee itsensä Ursulana?

Aika hömöä käytöstä ruveta nauramaan toisen antamalle nimelle.

Itse en ymmärrä noita vierasperäisiä nimiä suomalaisilla lapsilla. Tai sanotaanko jos sukunimi on oikein perisuomalainen niin silloin ei tuo vierasperäinen etunimi oikein sovi yhteen.

En muuten minäkään antaisi tytölle nimeksi Sanni..Mutta tämä johtuu ihan siitä että Ripsipiirakka teki aikanaan biisin jossa laulettiin "mä haluun saada pimppirasiaa Sannilta", En haluasi lapselleni sitä hoilattavan.

Mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata pokkansa pitää jos kuulee "huvittavan" nimen.

Todella törkeää käytöstä.

Vierailija
28/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä Ursulassa on kauheaa? Lapsellani on kyseinen nimi, muttei kuitenkaan kutsumanimenä. Ajattelin, että nimi on hieno ja merkitys on kiva, mutta vähän pitkä etunimeksi. Okei, tiedän sen noidan Pieni merenneito-piirretyssä, mutta mikä muu nimessä on vikana?

Vierailija
29/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, jos on kaverisi loukkaantunut ja lopettanut yhteydenpidon!

Vierailija
30/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä seuraavaksi? Kaverillasi paljon paremman kuuloinen nimi lapselle!

Vierailija
31/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen sellainen hienö däämi joka purjehtii paikalle hajuvesipilven saattelemana, turkista kaulassa, vähän kuin Cruella De Vill :D

Vierailija
32/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ap:n itse nimet.

Ursula todella kiva!

Harmi kun itse en keksinyt laittaa tytölleni, ihastuin..

Itse lopettaisin myös yhteydenpidon kaltaiseesi.

Vierailija
33/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo ovat ap:n lasten oikeat nimet niin eipä ole yhtään paremmat. Aika persoonattomat.

Vierailija
34/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin, jos kaveri nauraisi minun lapsilleni! Sori vain, mutta näin se on että vanhempia loukkaa lastensa "arvostelu" tai "väärässä kohdassa" nauraminen..... Luultavasti muistaa sinun naurusi lopun elämäänsä!

Vierailija
35/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Ap:n lapsilla kyllä kauniit nimet!

Vierailija
36/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen ursulasta se pienen merenneidon noita... Elikkä ei ainakaan mielikuvana oo mikään kiva.. Kunnon ilkeä, syylänaamainen tursas.

Vierailija
37/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no entäs nämä? yhdellä tutulla kaksi tyttöä, nimet monalisa ja madonna. siis ihan oikeasti.

Vierailija
38/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula on oikeasti nätti nimi. EI mikään suomenruotsalainen hienostelunimi

Vierailija
39/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on selvästi itsekeskeinen ihminen, eikä ansaitse sinua ystäväkseen! Itse en ainakaan haluaisi luopua kaltaisesta, lojaalista ja toisia kunnioittavasta ihmisestä. Olet hieno ihminen ap, unohda ex-ystäväsi kalaiset luuserit. Voimahaleja sata

Nimenanto lapselle ei ole itsekeskeisyyden mikään muoto. Taidat muuten olla ap itse.

Vierailija
40/41 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä laittaa nimi muistiin, jos vielä tytön saamme. Ihastuin heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän