Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi haluta lasta koeputkesta?

Vierailija
24.10.2009 |

Minä olisin mieluummin sitten ilman.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät ole sitä vanhempina.

Vierailija
2/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on epätoivoisia.

Toivottavasti eivät ole sitä vanhempina.

Päin vastoin tosi toiveikkaita, kun tiedettiin että nykylääketiede voi luultavasti meitä auttaa.

Ja auttoikin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut ongelmia lasten saamisessa. Menepä nyt itseesi, ja mieti, miltä tuntuis se, kun yksinkertaisesti ei voi saada lasta normaalikonstein. Pystytkö tekemään tämän?

Mitä sä olisit sanonut esim. eräälle sukulaiselleni, joka yritti vaimonsa kanssa lasta pitkään luonnollisin keinoin, mutta mitään ei tapahtunut. Nyt heillä on n. puolen vuoden ikäinen vauva, joka sai alkunsa keinohedelmöityksellä. Harvoin olen nähnyt kahta ihmistä, jotka ovat niin onnellisia.

Kerropa nyt, mitä sanoisit heille tästä asiasta.

Vierailija
4/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riitaa haluavan ämmän provo vaan.. älkää välittäkö:D Ei kukaan oikeasti ole noin idiootti:D EIHÄN?!?!:o ;)

Vierailija
5/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut ongelmia lasten saamisessa. Menepä nyt itseesi, ja mieti, miltä tuntuis se, kun yksinkertaisesti ei voi saada lasta normaalikonstein. Pystytkö tekemään tämän? Mitä sä olisit sanonut esim. eräälle sukulaiselleni, joka yritti vaimonsa kanssa lasta pitkään luonnollisin keinoin, mutta mitään ei tapahtunut. Nyt heillä on n. puolen vuoden ikäinen vauva, joka sai alkunsa keinohedelmöityksellä. Harvoin olen nähnyt kahta ihmistä, jotka ovat niin onnellisia. Kerropa nyt, mitä sanoisit heille tästä asiasta.

Mitä mahdat tarkoittaa kysymykselläsi?

Kyllä minä kerran sain Lumenelta viestin jossa luki vain "voit tehdä sen täällä". Tarkoititko kenties tätä?

Ja en voi kuvitella saavani lasta KOEPUTKELLA. Hyvänen aika, kaikille vanhoille sukulaisille pitäisi kertoa, että olen työntänyt sellaisen sinne.

Vierailija
6/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettet edes ymmärrä, mistä IVF:ssä on kysymys.

Vierailija
7/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut ongelmia lasten saamisessa. Menepä nyt itseesi, ja mieti, miltä tuntuis se, kun yksinkertaisesti ei voi saada lasta normaalikonstein. Pystytkö tekemään tämän? Mitä sä olisit sanonut esim. eräälle sukulaiselleni, joka yritti vaimonsa kanssa lasta pitkään luonnollisin keinoin, mutta mitään ei tapahtunut. Nyt heillä on n. puolen vuoden ikäinen vauva, joka sai alkunsa keinohedelmöityksellä. Harvoin olen nähnyt kahta ihmistä, jotka ovat niin onnellisia. Kerropa nyt, mitä sanoisit heille tästä asiasta.

Mitä mahdat tarkoittaa kysymykselläsi?

Kyllä minä kerran sain Lumenelta viestin jossa luki vain "voit tehdä sen täällä". Tarkoititko kenties tätä?

Ja en voi kuvitella saavani lasta KOEPUTKELLA. Hyvänen aika, kaikille vanhoille sukulaisille pitäisi kertoa, että olen työntänyt sellaisen sinne.

siis provo tai hullu! Siinä tapauksessa ei mitään, hyvää päivänjatkoa sinne hullulandiaan! Kerro päänsisäisille äänille terveisiä!

Vierailija
8/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettet edes ymmärrä, mistä IVF:ssä on kysymys.

Sulta otetaan IVF:ssä sairas munasolu ja pakasteesta haetaan sitten tanskalaisen opiskelijan iljettävät lierot, joista sinä olet onnesta soikeena.

Ja sitten pällistelet seuraavat 9 kk maha pystyssä ja luulet olevasi "normaali".

Ja sitten kun kaikki ei menekään taas suunnitelmiesi mukaan, niin parut yhteiskunnalla tukia ja tukia adhd-kakarasi hoitoon. Ja sitten nariset taa, että sun täytyy saada masennuksesta jotain lisäekstraa naapurin normaalinaiseen verrattuna.

Tätä on IVF.

Vierailija
9/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassakan, se hedelmöitys tapahtuu sellaisessa maljassa eikä missään putkessa.

Vierailija
10/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maailman ensimmäinen koeputkilapsi syntyi ja luin siitä lehdestä: luulin oikeasti että kohdun sijasta lapsi oli kasvanut koeputkessa, mietiskelin kovasti sen koeputken kokoa.

Samantyyppiset näyttää ap:n ajatuksetkin olevan.

Vierailija
11/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho:D tää jos joku on harhainen ihminen:D ei v*** ihan oikeasti olihan toi vitsi!?:D:D

Vierailija
12/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maailman ensimmäinen koeputkilapsi syntyi ja luin siitä lehdestä: luulin oikeasti että kohdun sijasta lapsi oli kasvanut koeputkessa, mietiskelin kovasti sen koeputken kokoa. Samantyyppiset näyttää ap:n ajatuksetkin olevan.

Onhan meitä samanhenkisiä vielä. Kun saataisiin vielä nuo idiootit kuolemaan. Maksavat siitä, että saavat tanskalaisten opiskelijapoikien hikiset nuljut sisäänsä... huh - ja sillä perusteella heistä tulee täyspäisiä yhteiskunnan osallisia. Kunnes taas saavat todeta, ettei asiat menekään niin kuin HE haluavat.

Vierailija
13/13 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho:D tää jos joku on harhainen ihminen:D ei v*** ihan oikeasti olihan toi vitsi!?:D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme