Jossain ketjussa mua jo kaipailtiin, eli "kakkosnainen" täällä. :D
En pidä itseäni perinteisenä toisena naisena, koska mun jutuissa on kyse vain seksistä, mutta totuus on, että varattujen kanssa on tullut ja tulee nyt ja jatkossakin puuhailtua ns. vakipano-meiningillä ainakin.
Mitähän muuta mun pitäisi avautua... :) Saa kysyä jotain, jos siltä tuntuu.
Kommentit (20)
tykkään hulluna seksistä enkä halua seurustella. Varattujen kanssa ei ole sitä ongelmaa, että alkaisivat haluta enemmän.
Joskus on moraalinen krapula, mut aika lievä. Hutsahtavaksi en koe oloani sen takia, että varattujen kanssa puuhailen. Jos joskus tunnen, niin muista syistä, lähinnä siis siksi, että haluan niin paljon seksiä enkä muuten ole tällä hetkellä miehistä juuri kiinnostunut.
eikö tunnu ikävältä miesten omien vaimojen puolesta?
kyllähän noita vapaitakin on maailmassa, jotka mielellään vaan sekstailee.
onhan toki varatuissa miehissä vikaa kun koskevat muihin, mutta mielestäni myös sinussa että heidän kanssa olet miettimättä pidemmälle.
itse en voisi kuvitella tekeväni mitään varatun miehen kanssa vaikken tuntisi hänen naistaan, mutta en pystyisi pilaamaan toisten suhdetta.
entä jos nämä naiset saavat tietää asiasta ja tulevat ovesi taakse koputtelemaan?
mitäs heille on selityksenä?
Yleensä ajattelen kyllä vain niin, että jos mies pettää, miksi ei sitten minun kanssa. Siis mä en ehdottele enkä vikittele. Tietysti olen tavallaan melkein yhtä paljon syyllinen kuin mieskin, vaikka olenkin sinkkuna tässä kuviossa mukana. Ollaan kauhean varovaisia, kaksi läheltä piti-tilannetta on ollut. Ekalla kertaa avovaimo unohti ottaa mun numeron ylös, muuten olis kai soittanut tai tullut käymään ja silloin kyllä hirvitti. Toisella kertaa avovaimo soitti, mutta oli kauhean nuori ja olin saanut varoitusviestin mieheltä, et tällanen puhelu on tulossa ja osasin varautua. Silloin oli paha mieli, kun lohduttelin avovaimoa, että ei ole mitään tapahtunut ja vain kerran nähtiin ja juteltiin ja tiedän, että rakastaa sua ja voit olla huolettomin mielin jne. Ja nuori avovaimo uskoi. Morkkis tuli siitä, että valehtelin avovaimolle, ei siitä niinkään, että olin sekstaillut miehen kanssa. Oikeastihan olis pitänyt sanoa, että älä luota tuollaisen petturipaskamieheen. No, kumpaakaan miestä en ole nähnyt sen jälkeen; kerran osaa vielä selittää, mut toinen käry olis liikaa. Ja kun en kuitenkaan halua vaikeuksia muille enkä siis pilata kenenkään suhdetta. Ja on vapaitakin miehiä maailmassa, jotka vain sekstailee, mutta niissä on aina se vaara, että mies haluaakin enemmän. Ja itse ihastun helpommin vapaaseen kuin varattuun, jotenkin varatun kanssa on paremmin tilanne hallinnassa puolin ja toisin.
mut jos pidemmän päälle miettisit tuota asiaa niin sullehan tuosta periaatteessa tulee paskaa niskaan kun ne naiset sinuun ottaa sit yhteyttä ja miehet paskat housussa odottaa kerrotko niille vai etkö..
miehet eivät ota yhteyttä tämän jälkeen kun heille tulee morkkis aiheesta ja varmaan vannovat etteivät jatka juuri sen läheltä piti tilanteen takia niin kannattaako sinunkaan ottaa riskiä että joku kaunis päivä makaat teholla?
joku voi todellakin saada tietoon ja ei jättää asiaa sikseen.
sinuna ihan unohtaisin ne varatut ja siirtyisin vapaisiin.
voihan niidenkin kanssa pitää hauskaa sen yhden kerran ja siirryt eteenpäin niin etpä ehdi rakastua ainakaan ja ei tarvitse seistä varpaillaan koska tulee seuraava puhelinsoitto.
enkä vain halua, enkä jaksa alkaa neuvottelemaan, kumman sohva säästetään tai mihin vaatekaappiin tehdään miehen vaatteille tilaa. Enkä ole kaikesta lapsirakkaudesta huolimatta varma, olisinko hyvä äitipuoli, jos miehellä olisi lapsia. Ja luottamus miehiin ei oo ihan huipussaan (eikä tää varattujen kanssa vehtaaminen tietysti sitä ainakaan paranna...).
Mä en koe, että mulle tulee paskaa niskaan, mä en ala puimaan kenenkään parisuhteita eikä miesten tarvitse jännittää, kerronko vai enkö. Oon sanonut, että hoidat homman niin, ettet kiinni jää ja lopetan jutun heti, jos en voi luottaa siihen, että toinen ei jää kiinni. Toki aina voi jäädä kiinni, onhan se nyt jo nähtykin, mutta juttelen miesten kanssa jutun melkoisen selväksi ennenkuin mitään tapahtuu. Tiedän hyvin harvan miehen vaimon/avovaimon nimeä, kaikilta en edes sukunimeä, ainakaan aluksi jne. Ja kyllä molempien "läheltä piti-kiinnijääneiden kanssa" oltiin yhteyksissä vielä senkin jälkeen ja vain toisen kanssa meinasin harrastaa seksiä, mutta en sitten sitäkään ihan sen takia, ettei tule mitään vaikeuksia kotona.
Enkä halua pitää mielenkiintoisen ihmisen kanssa hauskaa vain yhden kerran, koska harvoin se seksi ihan parasta on eka kerralla.
jos sattuisivat juttusille, miesten kanssa juttelen kyllä paljonkin.
että on vaarana sinkkumiehen haluavan enemmän. Takuulla löytyy sinkku panokaveri jos sellaista etsii. Jos mies haluaisi enemmän, so what? Onko siitä tilanteesta nyt oikeasti enemmän haittaa tai vaivaa kuin tästä systeemistä, jossa joudutaan kaikenlaisiin salailuruljansseihin, naiset saattavat ilmestyä ovellesi, rikot mahdollisesti perheitä, toimit aivan ala-arvoisesti tuon yhden naisparankin kanssa. Että tästäkö on vähemmän vahinkoa? Säälittävää hoitaa jotain omaa traumaansa ja suhdepelkoaan toisten parisuhteen kustannuksella. Kerta kaikkiaan säälittävää puuhaa.
en vain oikeasti jaksa niitä "leikitään millasta olis, jos oltais pari"-kuvitteluleikkejä. Mut on niitä sinkkuja silti, mut heidän kanssa olen kaveri sitten kyllä muutenkin, ainakin joidenkin.
Ja nimenomaan varattujen kanssa mistään ei ole ollut tavallaan mitään vaivaa, ainakaan toistaiseksi. Vahingosta en tiedä.
Ja ala-arvoisesti toimin kyllä tuon naisen kanssa, siitä olen samaa mieltä ja ajoittain edelleenkin morkkis.
kuvittelevat helposti, että kaikki mun vapaa-aika pitäis olla yhdessä ja joka vapaailta tai yö tai aamupäivä sekstailla vain hänen kanssa. Varatut hyväksyy paremmin sen, että kuvioissa on muitakin.
voi kuin vain toivoa että karman laki on olemassa. Aika lohduton on ihmisluonto ja elämä surkuhupaisaa. Jossain nukkuu tälläkin hetkellä todennäköisesti pari lasta joiden elämän murskaksi moukaroivassa yllärissä on ap:n nimi.
voi kuin vain toivoa että karman laki on olemassa. Aika lohduton on ihmisluonto ja elämä surkuhupaisaa. Jossain nukkuu tälläkin hetkellä todennäköisesti pari lasta joiden elämän murskaksi moukaroivassa yllärissä on ap:n nimi.
Ei mulla ole tähän mitään puolustusta, toivon sydämeni pohjasta, ettei näin käy ja itse yritän toimia niin, ettei ainakaan minusta johtuen käry käy. Silti ajattelen, että jos ei siinä yllärissä lue mun nimeä, niin jonkun muun sitten. Mitä väliä sillä siinä vaiheessa on. Jos mies pettää, miksi ei sitten minun kanssa. Ja kun tietoisesti en varattua seuraa hae, vaikka olenkin tässä ketjussa kertonut, miksi pidän sitä "parempana" tai helpompana; se on vain seksiä eikä siihen liity mitään syväluotaavia analyysejä suhteen tilasta.
Vanha kunnon natsipuolustus kehiin. Jollen minä olisi kaasuttanut juutalaisia, sen olis tehnyt joku muu.
Sitten jos ja kun yllärissä ON sun nimi, se ei muutu miksikään siitä tosiasiasta että se olisi voinut olla joku muu. Se olet sinä.
Vanha kunnon natsipuolustus kehiin. Jollen minä olisi kaasuttanut juutalaisia, sen olis tehnyt joku muu.
Sitten jos ja kun yllärissä ON sun nimi, se ei muutu miksikään siitä tosiasiasta että se olisi voinut olla joku muu. Se olet sinä.
Silti tää on mun ratkaisu, toistaiseksi, ja mä elän sen kanssa.
Tärkeintä on että sulla on kivaa ja helppoa.
Viis jonkun vaimon elämästä ja unelmista tai lasten mielenterveydestä.
Tärkeintä on että sulla on kivaa ja helppoa.
Viis jonkun vaimon elämästä ja unelmista tai lasten mielenterveydestä.
En ole vaarantamassa kenenkään elämää, unelmia tai mielenterveyttä. Tai tavallaan toki olen, mutta niiiiiiiin varovaisesti toimitaan, että ihme jos käry käy todella. Ja siksi mulla on useampi vakkari, etten tiiviisti tapaile ketään, ettei siinäkään mielessä herää epäilyksiä. Toistaiseksi kaikki on mennyt hyvin (tuota yhtä tapausta lukuunottamatta, mihin jouduin sekaantua), toivottavasti niin menee jatkossakin.
varattu mies joka ensisijaisesti on vastuussa liittonsa onnesta ja jatkumisesta. Kukaan ei väkisin pääse avioparin väliin, niinhän sitä sanotaan, ja itse uskon siihen ihan täysin.
Kyllä ne on varatut miehet, jotka (useimmiten) ovat kaikkein pahimpia pokaajia. Ja kerran vieraan pimpan makuun päässeenä moni tekee kaikkensa, että saisi lisää ja lisää ja lisää... ottavat pre paid-liittymiä - aina uusia - ettei vaan käry kävisi jne.
Sääliksi käy hyväuskoisia mammoja, jotka niin hyvillä mielin laskevat ukkonsa baariin iltaa viettämään ja täällä av:lla hehkuttavat, miten uskollinen ja ihana se meidän Matti on! Hellittelee ja hemmottelee... Niin, huonoa omaatuntoa peitelläkseen kenties?
Itse ainakin sain varatusta miehestä sellaisen riippakiven, etten varmaan ihan äkkiä moiseen sekaannu. Eräs mamma Kuusamossa; pidähän varasi, ukkos saattaa astua sivupolulle toistamiseenkin.
Kyllä se minun mielestäni on sen miehen vika jos se lähtee pettämis linjoille, ja tietenkin sitten siinä avo/avio puolisossa.
Ei kai sen sinkkunaisen tarvitse ruveta kyselemään oletko varattu vai vapaa, kun panettaa.
Joten, jos mieheeni törmäät ja sen kanssa sänkyyn menet, on silloin jo meidän avioliitossa paljon vikaa.
olen samassa tilanteessa ollut, olin toinen nainen. Enka mina tuntenut mitaan syyllisyytta. Se oli vain jannaa, mutta kylla mina kiinnyin mieheen enemman kuin tarkoitus oli, etta paskaltahan se tuntu kun se mies ei sita naista halunnut minun takia jattaa. Ei silla etta ikina kysyin, mutta teki asian selvaksi. Nykyaan kun olen naimisissa ja minulla on lapsia, ymmarran kylla tehneeni vaarin, mutta minkas teet, olin silloin nuori ja naivi.
Tokihan sitä voisi itse kukin olla sekaantumatta varattuihin miehiin. Mutta kyllä se niin on että tuskin niitä miehiä on tarvinnut siihen pettämiseen pakottaa, ihan ovat itse valinneet että tuhoavat parisuhteensa. Ja voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että teidän rakkaat miehenne eivät aina kerro olevansa varattuja.
En voi ymmärtää miksi se kolmas osapuoli muka olisi tuhonnut jonkun liiton. Ei minua ainakaan voisi kukaan pakottaa pettämään, jos oma suhde olisi hyvä ja rakastaisin miestäni. Miksi muka miehet olisivat jotenkin heikompia tässä suhteessa?
miksei vapaiden?
mikä varatuissa kiinnostaa enemmän?
etkö tunne itseäsi hieman "hutsahtavaksi"??