Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmin asia josta olet miehellesi nalkuttanut?

Vierailija
23.10.2009 |

Minä kehitin itku-potku-raivarit kun mies kieltäytyi syömästä jääkaappiin jääneitä ruoanjämiä ja otti mieluummin voileipää. Tuli huudettua ja itkettyä että vai on minun tekemäni ruoka pahaa, heitetäänkö kaikki loputkin ruoat roskiin. Kun kohtaus eteni, muistelin läpi myös kaikki muut kerrat jolloin mies on jättänyt ruokaa syömättä, erityisesti yksi unohtunut jukurttipurkki nousi puheenaiheeksi.

Jälkeenpäin nolotti. Mies on puoliksi piruuttaan luvannut tämän jälkeen monta kertaa, ettei tarvitse ostaa kaupasta hänelle jukurttia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on meillä todella hyväuninen. Minä sen sijaan herään joka rapsahdukseen ja en sitten saa uudestaan unta.

Olen siis (ja vieläpä useampaan otteeseen) valittanut miehelle kuinka epäreilua on että hän vaan nukkuu ja minä valvon. Vaikka samanaikasesti tiedän että se että hän nukkuu ei ole mitenkään minulta pois. Vielä kun se oma valvominen on ihan itsestä kiinni, ei siis ole mitään syytä valvoa kun vaikkapa herään lasten yskään, vaikka lapsetkaan eivät tähän itse herää.

Eli jos minä valvon, pitäisi reiluuden nimessä myös miehen valvoa. Nih!

Vierailija
2/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tasoitan mies-naistilanteen silä meillä roolit kist toisin päin. Mies herää kaikkiin ripsahduksiin ja rapsahduksiin ja minä nukun vaikka talo kaatuisi päälle. Ja nukahdan kun vain ajattelenkin pään laittamista tyynylle. :)

Tasan ei käy... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita tyhmyyksiä?

Vierailija
4/8 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tultu minun kotiin, ja puhuttiin kotimatkalla että tehdään leipää sitten. Mies meni suihkuun, ja minä sillä aikaa laitoin rakkaudella sellaisia voileipiä että oksat pois, vaikka mitä pistin leivän väliin ja leikkelin kurkkuviipaleetkin sydämen muotoisiksi.

Mies tuli suihkusta, ja sanoi, että ottaisi mieluiten ihan vaan juustolla. Eihän se tiennyt millaisella pieteetillä olin leipiä rakentanut. Silloin herppasin ihan tehokkaasti, vaikka tiesin miten höhlä juttu se oli. :D

Aika vähän me nalkutellaan tai riidellään. Jostain siivoamisasioista joskus tekis mieli. Esimerkiksi mies ei huuhdo kartonkeja! Se rasittaa minua aina, se vaan jättää ne tiskipöydälle silleen ja olettaa minun sitten huuhtovan ja taittelevan ne pois. En silti ole viitsinyt nalkuttaa, koska tiedän että minulla on vastaavia ärsyttäviä tapoja itselläni varmasti. Niinkuin että jätän vaatteita lojumaan tai että unohdan joskus pyykit märkinä koneeseen liian pitkäksi aikaa. Mies ei valita niistä, minä en valita kartongeista. :)

Vierailija
5/8 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastun ihan pelkästä muistamisesta. Meillä siis niin, että mies aamuvirkku ja hoitaa lasten aamutoimet. Minä nukun vähän pidempään ja olen ennenkaikkea hyvin hidas herättyäni.

Viime talven pimeillä mies taas laittaa tavalliseen tapaan aamupalaa, valot palavat, radio on auki, kaikki on kuten tavallisesti ja aika viihtyisästikin. Tulin makuuhuoneesta ja rupesin jäkättämään siitä, miten mies kuvittelee olevansa parempi ihminen kun on aamuisin niin reipas. Lapset oli siinä huuli pyöreenä ja mies tietenkin luuli että heitin läppää ja kuittaili huumorilla. Siitähän mä suutuin vielä enemmän ja aloin itkeä että olen heidän mielestään huono ihminen kun en tee aamupalaa. Mies hermostui. Tämä sitten yltyi ja yltyi kunnes kuopus sanoi "Äiti jäähylle".

Että noi viitsii mua vielä kattoa ... :D

Vierailija
6/8 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihittelen hervottomasti täällä itsekseni... tiedän tuon tunteen niin täysin!

Vierailija
7/8 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on helvetin tyhmää että joudun valittamaan miehelle suihkuun kusemisesta. siitä tulee niin voimakas haju että jo kun avaan kodinhoitohuoneen oven miehen suihkussa käynnin jälkeen, tiedän heti et onko hän suihkussa kussut sinne. ja kun hän on sen tehnyt niin joudun siivoamaan kloritella koko kylppärin. eikä äijä usko, edellisiltanakin siivosin vielä puolen yön jälkeen kylppäriä... muuten en ois voinu itse mennä suihkuun.

Vierailija
8/8 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyllä päivän naurut =)