Nyt se muija..
..taasen valmistelee sitä rintsikka iltaa. Minä siinä sivussa sanoin, että voin sitten ajoissa hakea pikkutisseille vaikkapa laastarilappuja, eihän heillä ole mitään tarvetta rintsikoihin.
Kameravalmius on jo ihan hyvä ja kohta saadaan näkymää....paljon, paljon paljaita tissejä.
Kommentit (11)
..sitä katsomisen riemua muillekin soisin, mutta miten sen voisi järjestää. Mulla on kyllä asuntoauto pihan perillä, sinne mahtuupi muutama.
..että niitä tissejä nyt tullut nähtyä jo melkoisesti, mutta miten onnistuisi sen pienen tuheron näkeminen. Meillä on puutalo, joten reikiä kyllä helppo porata ja silleen. Naiset kun ovat käyneet kusella, niin kyllähän heidä lorina aika hyvin välillä kuuluu, mutta nyt jotenkin iski ajatus päälle, että se pitäisi myös nähdä....
Maailman pienin digivideokamera. Olen käyttänyt menestyksekkäästi naapurin söpöliinin vaklaamiseen.
http://www.bulldog.fi/prodinfo.php?ti=10794
vai taas rintsikkailta, taitaa olla melkoinen kulutus liiveillä. Entäs, jos vetävät verhot eteen?
..olkkarissa ei ole sellaisia verhoja, mitkä voisi vetää eteen, että silleen aina hyvät senssit. Vaimoke saa yhdet rintsikat palkaksi kun järjestää kokoustilat, ja sitähän meillä riittää. Olen aika monasti kuullut muijien juttelevan noista illoista, ja kaikki ovat olleet innoissaan. Kyllä siinä vaan on jotakin herkkää, kun kymmenkunta nuorta naista jossakin nurkassa paljastelee tissejään.
On sulla fantasia, poika-hyvä. Ei kyllä kovin kuuma. Naurattaa...mutta jatka ihmeessä!
..mukavalta tuntuu, kun näkee nuorten naisten paljaita tissejä. Ja mieluusti katseli sitäkin leffaa "Musta jää", kun siltä muijalta riisuttiin pikkubögät ja karvainen tussu paljastui...ahh ahh
Taitaa olla ihan pakko porata joku reikä veskin seinään, jospa sieltä sitten jotakin vilaukselta näkisi....ahh
oli ja meni, ja melko mukavaa näkymää oli esillä. heh heh ....juttu nyt taitaa kuitenkin mennä niin, että sellaiset parikymppiset pikkutissit jäävät niiiin armottomasti kypsien 35-40 vuotisten tissien taakse. Tällä kerralla sen sitten oikein kunnolla pääsin näkemään....ja sormia syyhyttää vieläkin.
Ellet ottanut, olet surkeaakin surkeampi tirkistelijä. Alinta pohjasakkaa.
..sattuu olemaan, sitä paremmat näkymät on saanut,,,heh heee..Sitten toisekseen...mitähän sieltä omakuvan galleriasta mahtaakaan etsivälle löytyä ??? heh hehh..
Maistiaisia meille kans!