Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ystävää, joka ottaa yhteyttä vain kun tarvitsee sinulta jotain?

Vierailija
23.10.2009 |

Silloin,tuntuu, että on vain välinearvo ystävyydessä- ainakin minusta.... mites muilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yh.

Vierailija
2/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee usein esiliinaa omille treffeilleen ja juoman kantajaa baariin sekä itsetunnon kohottajaa ja kuuntelijaa joka jaksaa kannustaa ja jota voi vähätellä jotta oma itsetunto pysyisi edes jotenkin kasassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehellä on yksi.

Pitkään patistin miestä kohteliaisuuden nimissä vastaamaan puheluihin/viesteihin mutta johti aina johonkin avunpyyntöön ja nyt mies ei enää tosiaan tälle kaverille korvaansa lotkauta.

Oli kyllä todella härskiä hyväksikäyttöä ilman minkäälaisia vastapalveluksia - tai edes kiitoksia!!

Vierailija
4/7 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää...

Vierailija
5/7 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti vaan silloin kun tarvitsi rahaa lainaan. Ensin jaaritteli ummet ja lammet ja sitten asiaan, "lainaa rahaa!.

Vierailija
6/7 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni satataa olla soittamatta kaksi viikkoa sen vuoksi, ettei itsellään ole murheita. Ajattelee varmaan, ettei mullakaan sitten voi olla....

Veljeni harrasti vaimoineen myös vuosia hyväksikäyttöä, hoidin heidän lapsiaan korvauksetta niin, että itse aina maksoin bensat mennäkseni heille jne. Nyt välit kokonaan poikki.

Vierailija
7/7 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole vieläkään monen vuoden jälkeen aloittanutkaan millään tavalla takaisin maksua. Olisin kiitollinen pienestäkin aloitteesta. Omaa tyhmyyttähän se on kun ei ole mitään paperilla. Pyysi vielä aina lisääkin siihen asti kun tajusin kehtasin kieltäytyä. Tajusin, että kävisi hänelle vaikeaksi takaisinmaksu ja minä itse tarvitsin rahoja enemmän kuin hän.

Ei asuta lähekkäin ja nyt ei useimmiten vastaa edes viesteihin tai itse ilmoittele omasta, kiireisestä elämästään, mikä tuntuu vaikeimmalta. En ikinä itse kehtaisi tehdä samaa ja en odottanut sitä hyvältä ystävältä:(