En paheksu, mutta ihmettelen kun tuolla seksipalstalla
joku mies kertoo pettävänsä toistuvasti vaimoaan ja sitten hän saa kirjoitukseensa naisilta sellaisia vastauksia kuin
"Yritähän jaksella siellä. Kirjoituksestasi kuulen ja tunnistan nuo kaikki sekavat tunteet. Haleja."
Kommentit (5)
Niinpä...nuo "haleja" yleensä tekstiviesteissä jakelevat naiset ovat ihan oma rotunsa. Ovat itse tylsässä suhteessa tai varatun perään haikailevia sinkkuja, ja pahantahtoisuuttaan haluavat musertaa jotain, mitä tahansa, että olis vähän ihanampaa ja jännempää, ja kokisi miehen "arvostusta".
Pikkulapsivaiheen uuvuttaman perheen vanhempien suhteen murentaminen on joskus pelottavan helppoa, ja nämä hyeenat kyttäävät juuri sitä kokeakseen olevansa ihania naisia, joita kaikki miehet haluaa.
Joskus myös ns. viattomat ystävänaiset harrastavat samaa; sen sijaan että tukisivat miespuolista ystävää suhteessaan, kaivavat kavalasti kuoppaa tyyliin:" joo, mä muistan kuinka sä nautit siitä-ja-siitä -harrastuksesta, nykyään sulla toi perhe vie aika paljon aikaa..."
Meitä on moneen lähtöön.
Miehen naispuolisen ystävän joka minun tultua mukaan kuvioihin on viimeiset viisi vuotta aina jaksanut mainita miehen harrastuksesta joka on jäänyt nyt vähemmälle.
Minä en ole sanonut asiaan juuta enkä jaata. Puolestani mieheni saa harrastaa ja mennä ja tulla miten haluaa. Mutta hän on itse sanonut ettei halua enää ja et haluaa olla perheensä kanssa. Et on saanut mennä ihan tarpeeksi jo nuoruudessaan. Tätä ei vain se hyeena usko.
Valittelee aina et: " Ei se xx (eli minä!) sinua päästä enään minnekään!" :(
sähän olet jo voitolla, miehesi ei haikaile muualle. älä vaan pilaa sitä aloittamalla jotain mökötys/mustasukkaisuus-kampanjaa, joka voi provosoida sen hakeutumaan harrastustensa piiriin.
ehkä haikailijalla oli jotain kuvitelmia/salasuhde/flirttiä miehesi kanssa on sulle katkeran kateellinen kun saat omittua miehesi täysin.
joskus syy voi olla inhimillisempi: mitä jos ystävänainen onkin maho, joka ei voi koskaan saada samanlaista perhettä ja itsensä näköisiä lapsia? katkeruuttaan vaan sitten piruilee muille.
Meillä mies ei halua lähteä minnekään "rientoihin". On sellainen kotihiiri. Ollut jo ennen minua. Hankala saada lähtemään esim. baariin iltaa viettämään. Mutta eiväthän hänen kaverinsa muista aikaa ennen minun ja mieheni avioliittoa ja lapsia. Heidän mielestään minä en vain päästä miestäni mihinkään ja sitten kyräilevät selkäni takana, kuinka kamala ämmä olen.
Ei se oikeastaan enää häiritse, kun siihen on tottunut, mutta aikoinaan otti oikeasti päähän, kun miehen kavereiden vakioaiheita olivat "on sinullakin vaimo" ja "eikö se nyt hetkeäkään kestä ilman sinua".
Samoin appivanhemmat ovat sitä mieltä, että minä jotenkin lukitsen heidän poikansa neljän seinän sisään.
Mutta mitä tulee tuohon pettävien miesten päähän taputteluun. Kai se tosiaan on sitä omaa seikkailun kaipuuta. Jossain mielessä ihaillaan, kuinka toinen uskaltaa tehdä sen, mistä itse vain haaveilee. Joku toinen taas saattaa kytätä mahdollisuutta päästä varatun miehen sänkyyn. "Olen niin mielettömän seksikäs, että jopa oma vaimo unohtuu". Itsetunnon pönkitystä?
Meillä mies ei halua lähteä minnekään "rientoihin". On sellainen kotihiiri. Ollut jo ennen minua. Hankala saada lähtemään esim. baariin iltaa viettämään. Mutta eiväthän hänen kaverinsa muista aikaa ennen minun ja mieheni avioliittoa ja lapsia. Heidän mielestään minä en vain päästä miestäni mihinkään ja sitten kyräilevät selkäni takana, kuinka kamala ämmä olen. Ei se oikeastaan enää häiritse, kun siihen on tottunut, mutta aikoinaan otti oikeasti päähän, kun miehen kavereiden vakioaiheita olivat "on sinullakin vaimo" ja "eikö se nyt hetkeäkään kestä ilman sinua". Samoin appivanhemmat ovat sitä mieltä, että minä jotenkin lukitsen heidän poikansa neljän seinän sisään. Mutta mitä tulee tuohon pettävien miesten päähän taputteluun. Kai se tosiaan on sitä omaa seikkailun kaipuuta. Jossain mielessä ihaillaan, kuinka toinen uskaltaa tehdä sen, mistä itse vain haaveilee. Joku toinen taas saattaa kytätä mahdollisuutta päästä varatun miehen sänkyyn. "Olen niin mielettömän seksikäs, että jopa oma vaimo unohtuu". Itsetunnon pönkitystä?
Onko sun miehesi kotihhiren lisäksi niin hemmetin nössö, ettei coi moista korjata? Siis sanoa, että MINÄ haluan olla kotona ja mun vaimolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, siis sen menemisen. Ihme mies, vaikkei ehkä MacGyver...
Niinpä...nuo "haleja" yleensä tekstiviesteissä jakelevat naiset ovat ihan oma rotunsa. Ovat itse tylsässä suhteessa tai varatun perään haikailevia sinkkuja, ja pahantahtoisuuttaan haluavat musertaa jotain, mitä tahansa, että olis vähän ihanampaa ja jännempää, ja kokisi miehen "arvostusta".
Pikkulapsivaiheen uuvuttaman perheen vanhempien suhteen murentaminen on joskus pelottavan helppoa, ja nämä hyeenat kyttäävät juuri sitä kokeakseen olevansa ihania naisia, joita kaikki miehet haluaa.
Joskus myös ns. viattomat ystävänaiset harrastavat samaa; sen sijaan että tukisivat miespuolista ystävää suhteessaan, kaivavat kavalasti kuoppaa tyyliin:" joo, mä muistan kuinka sä nautit siitä-ja-siitä -harrastuksesta, nykyään sulla toi perhe vie aika paljon aikaa..."
Meitä on moneen lähtöön.