Mitä ihmettä tämä on? "Leuan pieltä" särkee. ov
Onko tuossa jotain imusolmukkeita tai vastaavia? Pientä flunssan poikasta on ollut liikenteessä, olin pari viikkoa sitten jo flunssassa ja pöpö tuntui melkein menneen ohi, mutta tällä viikolla olo tuntuu taas flunssaiselta. Keuhkoihin pistää, väsyttää, olo tuntuu kuumeiselta, ääni on käheä ja sitten tuo outo särky tossa leuka pielessä. Vaikea selittää paikkaa, mutta ihan tossa korvalehden alla ja siitä eteenpäin. Tuo ei tunnu turvonneelta ja toinen puoli ei ole kipeä.
Kommentit (4)
Mulla taas tollasta kipua aiheutti viisaudenhampaiden kasvaminen. Niille tuli aina kasvupyrähdyksiä ja silloin särki leukaa pari päivää mutta meni ohi.
tonne päivystykseen ja kattoa sitä naaman norsun vitulla olevaa täti-ihmistä, joka tuntuu vieläpä syöneen kilon sitruunoita :D
Mulla ei nimittäin ole kyseisten hampaiden alkujakaan olemassa ikenen sisällä. Lukion ekalla otettiin kaikilta kuvat ja hammaslääkäri oikein ihmetteli, että miten toi voi olla mahdollista, ettei sulla ole viisaudenhampaiden alkuja :D
Kävin kyllä tänään hammaslääkärissä, mutta hampaat on terveitä, vaikka tuo yksi hammas on juurihoidettu.
ap
mulla säteili kipua hampaisiin ja leukaperiin poskiontelon tulehdus